محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، ناسا برای آماده سازی ماموریت به مریخ در ۲۰۲۰ میلادی، کاوشکر رباتیک خود را در یک منطقه حاوی گدازه‌های آتشفشانی در ایسلند آزمایش می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ مرداد

به گزارش زومیت، شرکت هواوی به دلیل تحریم و با انگیزه‌ی استقلالِ بیشتر از شرکت‌های فناوری آمریکایی، درحال تهیه سرویس نقشه و مسیریابی اختصاصی خود با پوشش ۱۶۰ کشور جهان است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ مرداد

به گزارش دیجیاتو، در حالیکه هنوز مدت زمان زیادی از معرفی شبکه 5G نگذشته و بسیاری از کشورها در مراحل ابتدایی راه اندازی اینترنت نسل پنجم هستند، هواوی تحقیق در مورد اینترنت نسل ششم (6G) را آغاز کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش فارس، تعدادی از نمایندگان مجلس انگلیس به دنبال تصویب قانونی هستند که به موجب آن استفاده از هندز فری های سیار هم در حین رانندگی در این کشور ممنوع می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش زومیت، رن ژنگ‌فی، مدیرعامل هواوی، قصد دارد تغییراتی اساسی در شرکتش انجام دهد تا تأثیرات منفی تحریم‌های آمریکا را خنثی کند.
درحالی‌که هیچ نشانه‌ای از توافق برای ازسرگیری عملیات تجاری هواوی با شرکت‌های آمریکایی دیده نمی‌شود، این غول فناوری چینی در حال اجرای تغییرات اساسی است که به پیروزی‌شان در این نبرد کمک خواهد کرد. هواوی زمانی بین سه تا پنج سال را برای تکمیل برنامه‌ی یاددشده تخمین زده و از قصد خود برای ایجاد «ارتش آهنین شکست‌ناپذیر» به‌منظور جلوگیری از تأثیر منفی تحریم‌های آمریکا صحبت کرده است. رن ژنگ‌فی، مدیرعامل هواوی، عقیده دارد آمریکا در‌زمینه‌ی فناوری 5G از چین جا مانده است. ناگفته نماند که 5G یکی از اصلی‌ترین حوزه‌هایی است که هواوی بر آن متمرکز شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ مرداد

به گزارش زومیت، توییتر بیش‌ازپیش روی مکالمه و گفت‌وگو در پلتفرم متمرکز شده است و در این مسیر قابلیت‌های آزمایشی را به‌مرور ارائه می‌کند.
توییتر در ماه‌های اخیر دنبال‌کردن و همکاری و حتی بلاک‌کردن گفت‌وگوها را در پلتفرم آسان‌تر کرده است. در آخرین بررسی‌های آزمایشی، کاربران می‌توانند پاسخ‌ها به یک توییت خاص را دنبال کنند. درواقع، کاربر به‌نوعی مشترک پاسخ‌ها به توییت مدنظر می‌شود و رخدادهای مرتبط با آن را دنبال می‌کند؛ درنتیجه روند پیشرفت گفت‌وگو قابل‌مشاهده خواهد بود. قابلیت جدید به‌نوعی مکمل قابلیت اعلان است که برخی کاربران برای حساب‌‌های کاربری مدنظر خود فعال می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

به گزارش فارس، به زودی کاربران توئیتر امکان خواهند یافت به جای تعقیب افراد، علائق خود را در این شبکه اجتماعی تعقیب کنند.
به نقل از یاهونیوز، توئیتر از مدتی قبل در حال آزمایش ارائه این خدمات بوده و قصد دارد در ابتدا این خدمات را برای علاقمندان به ورزش ارائه دهد تا آنها به جای تعقیب افراد علاقمند به ورزش، موضوعات ورزشی مد نظر خود را تعقیب کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ مرداد

تعداد کاربران اینترنت 5G در کره‌جنوبی از انتظار فراتر رفت و به بیش از ۲ میلیون نفر رسید. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود تعداد کاربران آن تا پایان سال به ۴ تا ۵ میلیون نفر برسد.

ادامه مطلب