محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی اعلام کرد، این صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیانی که اقدام به استقرار کارگاه‌های خود در شهرک‌های صنعتی می‌کنند، تسهیلات با نرخ ارزان‌تر ارایه می‌دهد.
دکتر علی وحدت روز دوشنبه در بازدید از چهارشرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی پرند افزود: توسعه فناوری لازمه‌ پیشرفت کشور است، ما اعتقاد داریم که اگر فناوری‌هایی که در کشور تولید می‌شود در صنایع رسوخ نکند، پیشرفت حاصل نمی‌شود؛ از این‌رو ارتباط نزدیک با وزارت صنعت، معدن و تجارت را در دستور کار داریم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش مهر به نقل از انگجت، افزایش تنش میان چین و آمریکا عواقب وخیمی به خصوص برای خودروسازان خواهد داشت. وزارت اقتصاد چین علام کرده تعرفه های وارداتی را بر شماری از کالاهای وارداتی آمریکایی وضع خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

به گزارش فارس، نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد نیمی از جستجوهای انجام شده در گوگل منجر به حتی یک کلیک بر روی لینک های ارائه شده توسط جستجوگر آن نمی‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱ شهريور

اگر قصد دارید همیشه و در هر کجا با عزیزان خود بی دردسر تماس بگیرید، خرید تلفن ماهواره‌ای گزینه مناسبی است که به تازگی یک مدل ارزان قیمت آن هم به بازار آمده است.
به نقل از زددی نت، تلفن های ماهواره ای عمدتا گران قیمت هستند و خرید آنها برای عموم مقرون به صرفه نیست. ولی پیشرفت فناوری باعث شده مدل‌های ارزان قیمت آنها هم به بازار بیاید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش دیجیاتو، طبق یک پرونده دادگاهی، شخصی که به بخشهای حساسی از یک نیروگاه برق هسته ای در اکران دسترسی داشته ظاهرا از آن برای ارزکاوی استفاده کرده و پروژه ها و برنامه های امنیتی فوق محرمانه این نیروگاه را در معرض خطر فاش شدن قرار داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش دیجیاتو، بیش از ۲۱.۶ میلیون حساب کاربری جعلی در سایت لینکدین ایجاد شده. مسئولین این سایت شبکه‌سازی حرفه‌ای می‌گویند از ابتدای سال جاری میلادی تا ماه ژوئن در حال رسیدگی به اکانت‌های تقلبی بوده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش آی تی ایران، فقط ۱۵ درصد مردم می‌خواهند گوشی خود را به روز کنند. یک تحقیق جدید نشان می‌دهد بسیاری از کاربران اپل و سامسونگ قصد دارند گوشی فعلی خود را بین ۳ تا ۵ سال آینده حفظ کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳۱ مرداد

به گزارش فارس، آمازون قصد دارد به زودی یک شعبه جدید را در حیدرآباد هند افتتاح کند.
به نقل از آسین ایج، آمازون قصد دارد به زودی یک شعبه جدید را در حیدرآباد هند افتتاح کد. این شعبه 15 هزار کارمند خواهد داشت که به 62 هزار کارمند دیگر این شرکت در هند افزوده می شوند، شعبه جدید بیش از 3.8 هکتار مساحت خواهد داشت و راه اندازی آن نشانگر رونق گرفتن کسب و کار شرکت آمازون در حوزه تجارت الکترونیک و خرید و فروش انواع کالاست.

ادامه مطلب