محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۰ شهريور

تحلیل موسسه معتبر Strategy Analytics نشان می‌دهد چنانچه طرح‌های کشور چین برای توسعه 5G مطابق با برنامه پیش برود، هوآوی تا سال ۲۰۲۰ یکه‌تاز فناوری 5G در جهان خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۸ شهريور

به گزارش مهر، طبق گزارش‌ها «کمیسیون تجارت فدرال آمریکا» به دلیل نقض قوانین حریم خصوصی کودکان در یوتیوب، جریمه ای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری برای این شبکه اجتماعی درنظرگرفته است.
به نقل از انگجت، طبق گزارش های مختلف تحقیقات «کمیسیون تجارت فدرال آمریکا» درباره نقض قوانین حریم خصوصی کودکان در یوتیوب، احتمالا جریمه ای ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری برای گوگل (صاحب این پلتفرم) در بر خواهد داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۷ شهريور

جایگاه هوآوی در صنعت 5G می‌تواند مهره‌ای تاثیرگذار برای کمک به کشورها در سراسر دنیا باشد تا موفق شوند هر چه زودتر و با هزینه‌ کمتر، به اهداف خود برای ارائه خدمات نوین مخابراتی نزدیک شوند. در این راه کشورهای آسیایی پیش‌قدم شده و قصد دارند هوآوی را به عنوان شریک شماره یک جهت ارائه خدمات 5G به کاربران خود انتخاب کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۶ شهريور

به گزارش مهر، اپل به دلیل اینکه اجازه داده پیمانکارانی خارج از شرکتش اطلاعات صوتی کاربران را بررسی کنند، از مشتریان خود عذرخواهی کرد.
به نقل از آسوشیتدپرس، اپل به دلیل آنکه اجازه داده افرادی خارج از شرکت به محاورت ثبت شده مردم در دستیار هوشمندش (سیری) گوش کنند، عذرخواهی کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۵ شهريور

به گزارش دیجیاتو، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام زمان ارائه‌ی رمزارز تلگرام با عنوان «گرم» تا حدودی مشخص شده است.
آخرین بار که خبرهای مربوط به رمزارز گرم (Gram) در رسانه‌ها منتشر شد، گمانه زنی هایی در مورد لغو این پروژه به گوش می رسید اما بر اساس گزارش نیویورک تایمز کمپانی تلگرام نخستین دور از رمزارز خود را طی دو ماه آینده عرضه خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

مسابقه بین المللی فیلم کوتاه، برای ترسیم داستان تاثیر ویدئو بر آینده نزدیک یا دور در آستانه روز جهانی استاندارد، تا روز 16 شهریور ماه تمدید شد.
همزمان با روز جهانی استاندارد، روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات با مشارکت سه سازمان بین المللی اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU)، کمیسیون بین المللی الکترونیک (IEC) و سازمان بین المللی استاندارد (ISO) مسابقه بین المللی فیلم کوتاه برگزار می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۴ شهريور

به گزارش ایسنا، شرکت چینی بایدو موفق شد جایگاه دوم را از گوگل در فهرست پرفروش ترین برندهای اسپیکرهای هوشمند در جهان برباید.
شرکت چینی بایدو به عنوان یکی از توسعه دهندگان و تولیدکنندگان اسپیکرهای هوشمند، در تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده توسط موسسه تحقیقاتی کانالیز موفق شده است که جایگاه دوم را از شرکت آمریکایی گوگل در فروش اسپیکرهای هوشمند برباید و بعد از آمازون، در رتبه دوم این فهرست رده بندی جای بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۳ شهريور

شیکاگو تریبیون اخیرا نتایج تحقیقات جدیدی را اعلام کرده که در آن تشعشعات رادیویی و قدرت نفوذ امواج به بافت‌های بدن در برخی از مدل‌های آیفون از حد استاندارد بالاتر گزارش شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند