محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۸ تير

به گزارش ایلنا، رن ژنگ‌فی اشاره کرده است که سیستم عامل جدید هواوی تنها یک جایگزین برای اندروید نیست و باید سطح انتظارات خود را از آن بسیار بالاتر ببریم. این سیستم عامل قرار است بتواند حتی روی دستگاه‌های بر پایه اینترنت اشیا و خودروهای هوشمند نیز استفاده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۷ تير

به گزارش ایلنا، هوآوی نه تنها بزرگ‌ترین تأمین کننده تجهیزات مخابراتی دنیا است، بلکه سومین سازنده بزرگ گوشی موبایل در دنیا نیز هست. همچنین این شرکت به یکی از پیشتازان پتنت (مالکیت ابداع) در سطح جهان تبدیل شده است. بر اساس اسناد رسمی منتشر شده از سوی هوآوی درباره نوآوری و حق مالکیت، هوآوی در پایان سال 2018 میلادی در مجموع 87,805 پتنت را به نام خود به ثبت رسانده که 11,152 مورد آنها تنها در ایالات متحده آمریکا ثبت شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش ایرنا، وزیر خزانه‌داری آمریکا استیون منوشین، با اظهار نگرانی از به‌کارگیری رمزارز جدید فیسبوک در فعالیت‌های مجرمانه اعلام کرد فیسبوک برای عرضه رمزارز جدید خود و دسترسی به سیستم مالی کشور باید استانداردهای سختگیرانه‌ای را رعایت کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۵ تير

به گزارش مهر، جمعی از نمایندگان آمریکا لایحه ای به کنگره ارائه کرده‌اند تا از قدرت دونالد ترامپ در چانه‌زنی مذاکرات تجاری بکاهند و تلاش‌های او برای احیای روابط با شرکت هواوی را محدود کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۴ تير

به گزارش مهر، در شرایطی که آمریکا، استرالیا و نیوزلند همکاری با هواوی برای راه‌اندازی شبکه‌های نسل پنجم را تحریم کرده‌اند، کانادا تصمیم‌گیری در این زمینه را تا زمان برگزاری انتخابات خود به تاخیر انداخت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير

به نوشته‌ی روزنامه ایران، بوئینگ که به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده هواپیما در جهان، سال‌های طولانی گوی سبقت را از رقبای خود ربوده بود مدتی است که با یکی از بزرگ‌ترین بحران‌های تاریخ فعالیت‌های خود مواجه شده است. جت مسافربری 737- مکس که سال ۲۰۱۱ میلادی برای نخستین بار وارد خطوط هوایی جهان شد و با فاصله زمانی کوتاه عنوان پرفروش‌ترین هواپیمای ساخت شرکت بوئینگ را به خود اختصاص داد از مدتی قبل مشکلات فراوانی را پیش روی خود می بیند؛ مشکلاتی که این شرکت هواپیمایی را با چالش‌های بسیاری روبه‌رو کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند