محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۳ تير

به گزارش ارز دیجیتال، بنا بر اخبار به دست آمده، جمهوری گرجستان، ارزهای دیجیتال را از مالیات بر ارزش‌ افزوده معاف می‌کند. نودار خادوری (Nodar Khaduri)، وزیر دارایی این کشور اخیراً لایحه‌‌ی تنظیم مالیات فعالین ارزهای دیجیتال را امضا کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۱ تير

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، انگلیس از برنامه‌های خود برای وضع مالیات بر شرکت‌های بزرگ فناوری دیجیتال رونمایی کرده است. این مالیات شرکت‌های جهانی و بزرگی مانند آمازون و گوگل، اپل و فیس بوک را هدف گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۱ تير

به گزارش مهر به نقل از یاهونیوز، گزارش موسسه فرانسوی شیفت رپوجکت نشان می‌دهد که مشاهده محتوای مستهجن در اینترنت باعث فعالیت گسترده سخت‌افزارهای رایانه‌ای می‌شود و این فعالیت شدید به تولید ۳۰۰ میلیون تن کربن در سال منجر می‌شود. یک سوم این رقم مربوط به مشاهده ویدئوهای هرزه نگارانه در فضای مجازی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۱ تير

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، اتوبوس‌های یاد شده که توسط شرکت ایزی مایل تولید شده‌اند قبلاً در کشورهای سنگاپور، آمریکا، سوئیس وفنلاند هم به طور آزمایشی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۱ تير

به گزارش مهر به نقل از بی جی آر، پس از اجرای تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، خبرهایی از توسعه سیستم عامل مخصوص موبایل‌های این شرکت منتشر می‌شود.
حتی این شرکت چینی برند Hongmeng را در چند بازار ثبت کرده است. اما اکنون به نظر می‌رسد هواوی هنوز درباره استفاده از این سیستم عامل در موبایل‌هایش مطمئن نیست. این شرکت به تازگی اعلام کرده همچنان از سیستم عامل اندروید در موبایل‌هایش استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند