محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۱ تير

به گزارش مهر به نقل از ای بی سی نیوز، این صخره‌ها و سنگ‌ها در مرکز فضایی جانسون ناسا نگهداری می‌شوند و تا به حال عده بسیار محدودی فرصت بازدید از این مرکز و لمس سنگ‌های کره ماه را پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۹ تير

به گزارش آی‌تی‌من، جانی آیو، طراح ارشد اپل و کسی که پشت طرح‌های انقلابی آی‌مک و آیفون بود، پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد که قصد دارد پس از ۳۰ سال، اپل را ترک کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۸ تير

به دنبال ماجرای حذف اپلیکیشن‌های مختلف از سیستم عامل ویندوزفون، فیس‌بوک و پیام‌رسان فیس‌بوک مسنجر نیز از آن حذف شدند.
به گزارش ایسنا، از آن روزی که خود شرکت مایکروسافت، به عنوان توسعه دهنده سیستم عامل موبایلی ویندوز فون اعلام کرد که دیگر قصد ندارد به پشتیبانی از این سیستم عامل ادامه دهد، بسیاری از شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن‌های مختلف تصمیم گرفتند که دیگر حضوری در فروشگاه‌های نرم افزار مبتنی بر ویندوز فون نداشته باشند و برنامه‌های خود را از این پلتفرم حذف کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۷ تير

به گزارش ترند، مایک چاپل استاد تکنولوژی ارتباطی دانشگاه نوتردام در مقاله‌ای که در CNN منتشر کرده است، معتقد است غول های فناوری، قابل اعتماد نیستند و زمان تنظیم گری جدی فرا رسیده است.
او در مقاله‌اش می‌نویسد: در دو سال گذشته اعتماد عمومی به شرکت های بزرگ فناوری مورد خدشه قرارگرفته است. کمپانی فیس بوک به دلیل اجازه دادن به شرکت کمبریج آنالیتیکا برای دسترسی افسارگسیخته به اطلاعات شخصی ۸۰ میلیون کاربر عذرخواهی کرد. گوگل نیز شبکه اجتماعی خود را زمانی که اخباری مبنی بر ناتوانی‌اش در پیدا کردن آسیب پذیری امنیتی که اطلاعات محرمانه بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را در معرض افشا قرار می داد، تعطیل کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۷ تير

بنا به گزارش رویترز، ظاهراً شرکت‌های آمریکایی خود اولین قربانی تحریم هواوی توسط دولت این کشور هستند.
ظاهراً اولین اثرات تحریم‌های اعمالی از سوی دولت ایالات متحده در ارتباط با شرکت هوآوی، گریبان‌گیر خود شرکت‌های ‌آمریکایی شده است. ترس شرکت های آمریکایی از کاهش سفارش‌های هواوی به این تولیدکنندگان باعث شده تا این شرکت‌ها تمامی تلاش خود را برای رفع یا کاهش تحریم‌ها و همچنین تسهیل تجارت با هواوی به کار بندند.

ادامه مطلب