محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۶ تير

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یک گروه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در فرانسه مشغول تنظیم شکایتی گروهی علیه گوگل است و این شرکت را متهم می‌کند قوانین مربوط به حفاظت از اطلاعات اتحادیه اروپا را نقض کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۶ تير

«اس‌کی تلکام» (SKT) از اپراتورهای موبایلی کره‌جنوبی پس از امضای قرارداد با شرکت‌های اریکسون، نوکیا و سامسونگ برای راه‌اندازی مرکز مشترک تحقیق و توسعه فناوری‌های مربوطه اعلام کرد اقدامات لازم برای توسعه نسل ششم شبکه‌های مخابراتی 6G را آغاز می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا به نقل از جاکارتا پست، «گلوب تلکام» شرکت مخابراتی فیلیپینی اعلام کرد که به‌رغم تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت از سرویس نسل پنجم جنوب شرق آسیای شرکت هوآوی استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، شرکت هوآوی تکنولوژی بر اساس شکوائیه‌ای که علیه دولت ایالات متحده آمریکا ارائه کرده است، مدعی شد که تجهیزات صادراتی و وارداتی سوئیچ مخابراتی از چین به آمریکا و بالعکس، مطابق قانون تجارت آمریکا بوده است و اقدام این کشور در تحریم هوآوی بی‌اساس است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۵ تير

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، مطابق گفته مقام‌های آگاه شرکت فیوچروی، یکی از شرکت‌هایی مهم زیر مجموعه شرکت هوآوی طبق یک نقشه از پیش تعیین شده قصد دارد از شرکت مادر خود جدا شود. این جدایی به دلیل قرار گرفتن شرکت هوآوی در لیست سیاه تجارت با شرکت‌هایی آمریکایی قرار دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش پیوست، جهان در حال حرکتی سریع به سمت راه‌اندازی اینترنت‌ همراه 5G است. چین و آمریکا رقابتی سنگین را طی ماه‌های اخیر در خصوص راه‌اندازی نخستین اینترنت با سرعت بالا بر بستر شبکه تلفن‌همراه تجربه کردند و در ایران هم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده که در حال بررسی ابعاد این موضوع است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱ تير

به گزارش مهر، شرکت هواوی روز گذشته شکایتی را از وزرات بازرگانی آمریکا تقدیم دستگاه قضایی این کشور کرده که موضوع آن ممنوعیت انتقال تجهیزات فناوری ایالات متحده به چین و بالعکس است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند