محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۰ خرداد

به گزارش ایسنا، شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در انگلستان به مرحله بلوغ و شکوفایی خود نزدیک شده و سومین اپراتور مخابراتی فعال در این کشور نیز اعلام کرده که تا دو ماه آینده پوشش سراسری 5G به تحقق خواهد پیوست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، سیستم یادشده که نصب آن از اول ماه جولای الزامی است، باید به گونه‌ای طراحی شود که اگر این خودروها با سرعتی کمتر از ۲۰ کیلومتر در ساعت به حرکت درآمدند یک بوق ممتد با بلندی حداقل ۵۶ دسی بل از آنها پخش شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ خرداد

به گزارش مهر به نقل از بی‌بی‌سی، ناسا از سال آینده به توریست‌ها اجازه می‌دهد به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر کنند. هزینه هر شب اقامت در ایستگاه فضایی ۳۵ هزار دلار اعلام شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۷ خرداد

رگولاتوری آمریکا به شرکت های مخابراتی و اپراتورهای این کشور امکان داد تا تماس های ناخواسته تبلیغاتی را بدون کسب اجازه از مشترکان خود بلوکه کنند تا امنیت و حریم شخصی آن‌ها حفظ شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

به گزارش پیوست، فرهنگ ساعت کاری در کشور چین که طی سال‌های گذشته با لقب «۹۹۶» شناخته می‌شود، حالا به یک بحث جدی و انتقادی در بین مدیران و کارکنان حوزه فناوری در این کشور تبدیل شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

شرکت مخابراتی «بریتیش تلکام» (BT) که در ماه‌های اخیر با کاهش فروش و کاهش درآمدهای خود مواجه شده است، از اهداف تازه خود برای به کارگیری باند پهن فوق پرسرعت رونمایی کرد.

ادامه مطلب