محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۶ خرداد

به گزارش ایلنا، اخیرا پس از آنکه یکی از مسافران اوبر به جای خودروی این سامانه به اشتباه سوار ماشین دیگری شد و در این سفر جان خود را از دست داد، این شرکت و همتای دیگرش، یعنی شرکت لیفت، اعلام کردند که برنامه‌های جدیدی برای افزایش امنیت در این سامانه‌ها دارند. این برنامه‌ها علاوه بر تغییراتی که در اپلیکیشن است، بخش آموزش و فرهنگ‌سازی را هم در بر می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، آزمایش این دوربین‌ها در منطقه Death Valley در کالیفرنیا آغاز شده است. دوربین‌های مذکور که وظیفه تسهیل حرکت و هدایت مریخ نورد در زمان فرود را بر عهده دارند، بر روی یک هلیکوپتر ایرباس نصب شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، کوین تلگراف با استناد به گزارش رسانه خبری هاردفورک در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت) نوشت که هکرهای کلاه‌سفید طی دو ماه گذشته از طریق گزارش حفره‌های امنیتی موجود در پروژه‌های مربوط به بلاک چین و ارز دیجیتال ۳۲٬۰۰۰ دلار درآمد داشته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، بخشی از ماه که از روی کره زمین قابل مشاهده است، با بخش دیگر آن تفاوت‌های اساسی دارد. بررسی‌ها حاکیست که بخش تاریک ماه پوسته‌ای ضخیم‌تر داشته و دارای یک لایه اضافی از مواد مختلف است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۳ خرداد

به گزارش مهر، پروفسور استفان هولگیت، موفق به کسب رتبه گروه تخصصی علوم پزشکی در بخش پژوهش‌های بنیادی سی و دومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی با عنوان طرح «درک پاتوبیولوژی آسم و اختلالات مرتبط» از کشور انگلستان شد.

ادامه مطلب