محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ ارديبهشت

دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات (ITU) طی پیامی «کاهش شکاف استانداردسازی بین کشورهای توسعه یافته و درحال توسعه» را به عنوان شعار سال ۲۰۱۹ اعلام کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش مهر، رهبران فرانسه، نیوزلند و اتحادیه اروپا اجلاسی با نمایندگان شرکت های بزرگ فناوری برگزار می کنند تا اقداماتی برای حذف فعالیت‌های خشونت آمیز افراط گرایان در فضای آنلاین در نظر گرفته شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت

به گزارش مهر، بر اساس حکم یک قاضی فدرال در ایالت آیداهوی آمریکا، پلیس این کشور حق ندارد افراد را به فعال کردن حسگر اثرانگشت گوشی شخصی آنها برای بررسی محتوای تلفن همراه مجبور کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که هند نیز قصد دارد گوگل را تحت تأثیر فعالیت‌های انحصارگرایانه و نصب پیش فرض برنامه‌های اختصاصی خود روی گوشی‌های هوشمند مورد مواخذه قرار دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش فارس، مقامات ترکیه جریمه‌ای ۲۷۰ هزار دلاری برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک در نظر گرفته‌اند. علت این مساله ناتوانی این شرکت در حفاظت از داده‌های شخصی کاربران ذکر شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش مهر به نقل از یاهونیوز، جنگ سرخ در ۵۰۰ متری محل نصب راکتور هسته‌ای چرنوبیل یکی از آلوده‌ترین نقاط جهان به مواد رادیواکتیو محسوب می‌شود. خطر تشعشعات رادیواکتیو در این بخش از جهان تا بدان حد بالاست که انسان‌ها نباید بیش از چند ساعت در آن باقی بمانند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «منگ وانژو» مدیر مالی شرکت هوآوی به خاطر اتهاماتش مبنی بر پنهان‌کاری و دور زدن قوانین، در دادگاه حاضر خواهد شد. این پرونده باعث اختلافات بسیاری بین آمریکا و چین شده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند