محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ ارديبهشت

به گزارش فارس، اتحادیه‌ی اروپایی از سال ۲۰۱۶ در حال اجرای قوانین مربوط به بی‌طرفی اینترنت است، اما برخی گروه‌ها و سازمان‌های مدنی از تخلف سرویس‌دهندگان اینترنتی از قوانین مذکور خبر می‌دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش مهر، انتشار تبلیغات در دنیای تلفن‌های همراه روز به روز در حال افزایش است. ولی این افزایش با سو استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف تولید شده برای گوشی‌ها نیز همراه است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش مهر، احتمال دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی شماره تلفن‌های ۱۱ رقمی در ژاپن تمام شوند. در همین راستا این کشور تصمیم دارد ۱۰ میلیارد شماره تلفن ۱۴ رقمی تا ۲۰۲۱ میلادی عرضه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش مهر، اعتراض کاربران و حامیان حفظ حریم شخصی بالاخره سبب شد شرکت‌های حامل مخابراتی آمریکا فرایند جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات کاربران خود با شرکت های مشکوک را متوقف کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش روزنامه ایران، در زندگی پرمشغله امروزی گاه کارهای ساده مثل خوردن دارو و دوز آن، یک قرار کاری و ... را ممکن است فراموش کنیم و به دردسر بیفتیم. شاید با خودتان بگویید با استفاده از آلارم گوشی‌های هوشمند می‌توان این مشکل را حل کرد ولی این راهکار همیشه جواب نمی‌دهد و می‌توان از اپلیکیشن‌های موجود، بیشترین بهره را گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش مهر، طرح «کریستی چرچ» در اجلاسی با حضور رهبران ۹ کشور و نمایندگان شرکت های فناوری امضا شد. در این سند قانونی شرکت‌های فناوری از جمله فیس بوک، توئیتر، گوگل به اقدامات خاص متعهد شدند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند