محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۹ ارديبهشت

شرکت سامسونگ اعلام کرد مسابقات سالانه این شرکت با نام «راهکارهای فردا» با هدف خلق جهانی بهتر، از روز ۲۲ فروردین ماه در سراسر جهان آغاز شده است. این مسابقات از سال ۲۰۱۳ به صورت سالانه توسط شرکت سامسونگ برگزار شده و هدف از آن کمک به خلق ایده‎‌های خلاقانه برای حل مشکلات اجتماعی است. امسال دومین سالی است که این مسابقات بصورت جهانی برگزار می‎‌شود.
علاقمندان می‌‎توانند ایده‌‎های خود را در چهار گروه آموزش، بهداشت و درمان، محیط زیست و ایمنی و توسعه جوامع محلی برای این مسابقات ارسال کنند. با حضور در رقابت‎‌های راهکارهای فردا سامسونگ، علاقه‎مندان فرصت خواهند یافت با کمک فناوری و قابلیت‌‎های شرکت سامسونگ الکترونیکس، ایده‌‎های خود را توسعه داده و اجرایی کنند. این مسئله نقطه تمایز «راهکارهای فردا» با دیگر مسابقات مشابه است که صرفا به توزیع جوایز نقدی بسنده می‌‎کنند.
این مسابقات که اکنون هفتمین دوره‌‎اش آغاز شده، سابقه‌ی موفقیت‌‎آمیزی در ارائه‌ی راهکارهای تاثیرگذار داشته است. از جمله می‏‌توان به سیستم بصری نمایش حرارت و دستگاه همراه تشخیص بیماری‎‌های چشم اشاره کرد که هردوی این راهکارها اکنون در ماموریت‌‎های امداد آتش‌نشانی و سیستم خدمات بهداشتی کشورهای در حال توسعه استفاده می‌‏شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش ارز دیجیتال، آن‌طور که مدیر اجرایی و یکی از مؤسسان شرکت Chainalysis در تاریخ ۲۴ آوریل به نشریه Fortune اعلام کرد، دست‌کم ۹۵ درصد از جرائم دنیای ارزهای دیجیتال با استفاده از بیت کوین انجام می‌شود.
بنا بر گفته جاناتان لوین (Jonathan Levin) که کمپانی او به ارائه نرم‌افزارهای تحلیلی به نیروهای انتظامی (امنیتی) برای تعقیب مجرمان می‌پردازد، بیت کوین با فاصله زیادی نسبت به بقیه، محبوب‌ترین ارز دیجیتال رایج بین مجرمان و هکرها است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتینک، مجمع نمایندگان اقتصادی آمریکا اعلام کرد که چین باید قانون مالکیت معنوی را رعایت کند و از دخالت در بازار ارز دست بکشد در غیر اینصورت با اعمال تعرفه‌های بیشتر روبه‌رو می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

فیسبوک، واتس‌اپ، و اینستاگرم در سرتاسر جهان برای خدمات‌دهی به کاربران دچار مشکلی چند ساعته شدند. فیدهای خبری اینستاگرم و فیسبوک قادر به دریافت اطلاعات جدید نبودند و دامین اصلی Facebook.com هم برای بیش از ۲ ساعت خارج از دسترس بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

اوایل هفته‌ی جاری، The Verge تحقیقات طولانی در مورد بسیاری از مراکز نوآوری منتشر کرد که Foxconn آن‌ها را در ویسکانسین به عنوان بخشی از قراردادش با رئیس جمهور ترامپ برای ساخت یک کارخانه‌ی LCD در این ایالت اعلام کرده بود. The Verge گزارش کرد که پس از گذراندن ۱۰ روز در محل، بسیاری از این مراکز نوآوری خالی هستند، برخی از ساختمان‌ها در حقیقت هرگز فروخته نشده‌اند، و در واقع هیچ کس در ویسکانسین نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۷ فروردين

Disney Plus در حال تبدیل شدن به سرویس استریم انحصاری تماشای Simpsons است. این شرکت با تائید این خبر گفت: تمامی ۳۰ فصل این سریال از روز ۱۲ نوامبر، تاریخ راه‌اندازی سرویس، در دسترس قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۴ فروردين

باید منتظر بود که رئیس جمهور ترامپ و ریاست کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC)، Ajit Pai، جدیدترین طرح‌های دولت این کشور برای اطمینان از رهبری ایالات متحده در 5G و توسعه‌ی دسترسی به پهنای باند در مناطق روستایی در سراسر این کشور را اعلام کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۳ فروردين

گوگل که هفته‌ی گذشته، شبکه‌ی اجتماعی‌اش برای کاربران و برندها را تعطیل کرد، حالا به تنهایی متمرکز بر کاربران سازمانی است. برای پیشگامی در حوزه‌ی جدید، Google در رویداد Cloud Next 2019 خود اعلام کرد این سرویس به Google Current تغییر نام می‌دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند