محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ فروردين

بنابر خبری از TechCrunch، استارتاپ آموزشی آنلاین یک میلیارد دلاری، Udacity، به میزان ۲۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند و کارکردها و عملیاتش را بازسازی می‌کند، چراکه مدیرعامل این شرکت، Sebastian Thrun، به دنبال همتراز کردن هزینه‌ها با درآمدها بدون کاهش رشد است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ فروردين

توئیتر با هدف کاهش تعداد هرزنامه‌ها، تعداد حساب‌های کاربری که کاربران توئیتر می‌توانند روزانه دنبال کنند را از هزار در هر روز به ۴۰۰ کاهش داد. ایده‌ی محدودیت جدید این است که مانع از آن شود تا ارسال‌کنندگان اسپم‌ها، شبکه‌هایشان را با دنبال کردن حساب‌های کاربران توئیتر و سپس متوقف کردن آن، به شیوه‌ای بی‌قید و شرط و تهاجمی گسترش دهند – این چیزی است که قوانین توئیتر را نقض می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ فروردين

طبق آخرین نظرسنجی NBC News/Wall Street Journal، اکثریت قابل توجه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی می‌گویند رسانه‌های اجتماعی به تقسیم کشور بیش از اتحاد آن می‌پردازند.
بر اساس نتایج این نظرسنجی، مردم آمریکا نظرات متفاوتی درباره‌ی رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توئیتر دارند. به اعتقاد آن‌ها این شبکه‌ها بیشتر به دنبال تقسیم کشور هستند تا اتحاد آن، و به جای حقیقت، اخبار کذب و دروغ را منتشر می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۰ فروردين

یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های منابع انرژی تجدیدپذیر همچون باد و انرژی خورشیدی این است که ما هنوز راه موثری برای ذخیره‌سازی انرژی مازاد آن‌ها نداریم. در هنگام وزش باد، احتمالا حتی انرژی اضافی برای تغذیه‌ی شبکه‌ها وجود دارد، اما انسان قادر به ذخیره‌ی این مازاد انرژی نیست. سپس در روزهای بی‌باد دچار کمبود انرژی می‌شود. شرکت‌هایی همچون تزلا در حال تلاش برای توسعه‌ی راه‌کارهای باتری‌های بزرگ ذخیره‌سازی هستند. در حال حاضر، محققانی در دانشگاه استنفورد بر روی یک جایگزین باتری مبتنی بر روش زیست‌شناسی کار می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ فروردين

VSCO، سازنده‌ی اپ ویرایش عکس، پرونده‌ی قانونی بر علیه رقیبش PicsArt ثبت کرد.
این دادخواست مربوط به ۱۹ فیلتر PicsArt است که ظاهرا با فیلترهای طراحی شده‌ی VSCO جابه‌جا شده‌اند، با آنچه VSCO ادعا می‌کند، این دادخواست تبدیل به مسئله‌ی قانونی شامل تبلیغ غلط و نقض شرایط خدمات این اپ می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ فروردين

مطالعه‌ای نشان می‌دهد، شواهد کمی از ارتباط بین میزان زمانی که نوجوانان در دستگاه‌ها صرف می‌کنند و سلامتی عمومی آن‌ها، وجود دارد.
این مطالعه ادعا می‌کند سلامت روحی و جسمی نوجوانان "احتمال دارد" با زمان نمایش بیش از حد آسیب ببیند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۷ فروردين

در توافقنامه‌ی طلاق، جف بی‌زوس، مدیر اجرایی آمازون، کنترل رای دهی بر ۱۴۳ میلیارد دلار سهامش در شرکت را حفظ می‌کند. بی‌زوس و همسرش، روز پنج‌شنبه گفتند، شک و تردیدها در مورد کنترل این خرده‌فروشی آنلاین را برطرف می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۶ فروردين

تنسنت، شیائومی، و دیگر شرکت‌ها صفحه‌ی GitHub در مورد "اطلاعات غیر قانونی" را سانسور کردند.
توسعه‌دهندگان چین از GitHub برای اعتراض به فرهنگ کار بیش از حد "۹۹۶" در چین استفاده می‌کنند – ۹ صبح تا ۹ شب، ۶ روز در هفته. اما شرکت‌های چینی تلاش دارند این بحث‌ها را کم‌رنگ کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند