محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

خدمات پرداخت موبایلی در قاره آسیا با سرعت بالا رو به افزایش است و در حالی که چین حاکمیت این بازار را در دست گرفته است، دیگر کشورها نیز اقدامات فراوانی را برای تسهیل پرداخت‌های موبایلی انجام داده‌اند. اقدامات مذکور موجب شده است تا فناوری‌های پرداخت بدون پول نقد در آسیا پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و البته بسیاری از اپراتورهای موبایلی هم نتوانسته‌اند سرویس‌های مناسب در این زمینه ارایه کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یوتیوب از برنامه خود برای مهار گسترش نفرت پراکنی، دیدگاه‌های افراطی و محتوای غلط در پلتفرم خود رونمایی کرد. این در حالی است که از شیوه کنترل و بررسی ویدئوها در این شبکه اجتماعی به شدت انتقاد شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۶ خرداد

"هواوی"، در بحبوحه اعمال فشار آمریکا و متهم کردن این شرکت فناوری تلفن همزاه به نزدیکی بیش از حد به دولت پکن، با شرکت ارتباطی "ام تی اس" روسیه، قرارداد تولید فناوری های ۵G و راه اندازی آزمایشی شبکه های نسل پنجم را برای سال جاری و آینده میلادی امضا کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۵ خرداد

به گزارش مهر به نقل از سی نت، شش عضو این گروه تا به امروز دستگیر شده‌اند. اولین‌بار پلیس در ماه آوریل موفق به شناسایی برخی از این افراد شد. البته خلافکاران مذکور جرائم مختلف دیگری نیز داشته‌اند که از ارسال نامه‌های الکترونیک فریبنده و دروغین تا جعل و سرقت هویت را در بر می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۴ خرداد

وحید تقی‌پور سبزوار، مجری طرح «رهایش طولانی مدت ونکومایسین از سامانه در جا تشکیل شونده پلی لاکتیک-گلایکولیک اسید بارگذاری شده با نانو ذرات کیتوسان» و فارغ التحصیل رشته مهندسی شیمی گرایش زیست پزشکی از دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با وجود پیشرفت‌های گسترده پزشکی، بیش از ۱۰ درصد از عمل‌های جراحی ارتوپدی منجر به بیماری عفونت استخوان می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۳ خرداد

روزنامه «بیزینس ریکوردر» گزارش داد دولت پاکستان مجوزهای طیف باند مخابراتی را دریافت ۱.۳۷ میلیارد دلار برای سه اپراتور موبایلی بزرگ این کشور تمدید کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش ایسنا، برخلاف تلاش دولت ترامپ و متحدانش برای جلوگیری از فعالیت های مخابراتی هواوی، این شرکت چینی به تازگی یک لابراتور تخصصی ویژه با همکاری شرکت های کره ای در سئول راه‌اندازی کرده است.

ادامه مطلب