محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۹ خرداد

به گزارش فارس، فیس‌بوک سرانجام راه‌اندازی پلتفرم ارز مجازی خود موسوم به کالیبرا را تایید کرده و شرکت‌های اعتباری مشهوری همچون ویزا، مسترکارت و پی‌پل از حمایت از آن خبر داده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۸ خرداد

به گزارش ارز دیجیتال، بانک مرکزی روسیه (CBR)، قصد دارد ارز دیجیتالی با پشتوانه‌ی طلا راه‌اندازی کرده تا بتواند در آینده‌ی نزدیک، از آن در پرداخت‌های برون مرزی خود استفاده کند. علاوه بر آن، این کشور قادر خواهد بود تا سیستم پولی استاندارد طلا را با این حرکت دوباره به اجرا درآورد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش ایسنا، شرکت مخابراتی کره‌ای SK Telecom با همکاری اپراتورهای نوکیا و اریکسون قصد دارد به توسعه زیرساخت‌های لازم برای برقراری شبکه نسل ششم اینترنت 6G در کره‌جنوبی بپردازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد

به گزارش مهر، اگر چه شهرت شهر بارسلونای اسپانیا به خاطر حضور لیونل مسی و تیم فوتبال بارسلوناست، اما تا سال ۲۰۲۰ این شهر میزبان قدرتمندترین ابررایانه جهان خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش مهر به نقل از سی ان ان، هرچند اروپا (قمر مشتری) فاصله بسیار زیادی از زمین دارد اما به نظر می‌رسد در آن موادی مشابه زمین وجود دارد، مانند کلرید سدیم یا همان نمک طعام!
پیش از این فضاپیماهای Voyager و Galileo از کنار قمر اروپا گذر کرده بودند و طی آن دانشمندان متوجه شدند زیر پوسته یخی آن، آب شور مایع وجود دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۶ خرداد

به گزارش مهر به نقل از نکست وب، بعد از این دو کشور آمریکا، اندونزی، برزیل، ژاپن، روسیه، مکزیک، آلمان، فیلیپین، انگلیس، ایران، نیجریه، فرانسه و ترکیه بیشترین تعداد کاربران اینترنت را به خود اختصاص داده اند. لذا ایران هم اکنون دوازدهمین کشور در فهرست برترین کشورها از نظر تعداد کاربران اینترنت است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، ناسا به دنبال کسب منابع مالی بیشتر برای پروژه‌های آتی خود درهای ایستگاه بین المللی فضایی را به روی توریست‌ها باز خواهد کرد.

ادامه مطلب