محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۰ تير

به گزارش مهر به نقل از تک اکسپلوریست، ترن یادشده که توسط شرکت CRRC تولید شده قرار است بعد از انجام آزمایش‌های نهایی از سال ۲۰۲۱ در خطوط راه آهن چین مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۰ تير

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، روز گذشته مقامات سازمان فضایی اروپا اعلام کردند تحقیقاتی را درباره شکست عملیات پرتاب موشک European Vega و نابودی ماهواره نظامی همراه آن (متعلق به امارات متحده عربی) آغاز می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير

در حالی که صنعت فناوری آمریکا دستخوش تغییرات و هیاهوهاست، هدف اتحادیه اروپا کنترل افراد بر اطلاعات‌شان و بهره بردن از این اطلاعات است؛ به همین دلیل رقابت باز و آزاد را تشویق می‌کند.
به‌گزارش پیوست، اگر این رویکرد جواب بدهد، می‌تواند به نفع میلیون‌ها کاربر باشد، اقتصاد را تقویت کند و قدرت غول‌های فناوری‌ سیلیکون‌ولی را محدود کند که بدون حس مسئولیت‌پذیری نیرو گرفته‌اند. این غول‌ها امروز صرفاً متهم به انحصاری کردن رقابت نیستند؛ بلکه همچنین جرائمی مثل ایجاد خلل در دموکراسی از طریق اطلاعات نادرست، سوءاستفاده از حقوق انسانی با تجاوز به حریم خصوصی مرتکب شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۹ تير

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، مدیران شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر به نشست رسانه‌های جمعی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده که بناست در کاخ سفید برگزار شود، دعوت نشده‌اند.
شبکه خبری سی‌ان‌ان به نقل از منابع آگاه گزارش داد که این دو شبکه اجتماعی هنوز دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در این نشست دریافت نکرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۴ تير

به گزارش مهر به نقل از ان بی سی نیوز، محققان ناسا موفق به کشف ستاره‌هایی بسیار دور شده‌اند و تصویر آنها در زمان انفجار را که به شکل‌گیری هاله‌ای قرمز رنگ، سفید و آبی انجامیده، ثبت کرده‌اند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند