محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

هر زمان آمریکایی‌ها از طریق تلفن‌هایشان وب‌سایت‌های خرده‌فروشی را بازدید می‌کنند از طرفی زمان کمتری صرف می‌کنند و از طرفی پول بیشتری خرج می‌کنند.
بر طبق اطلاعات جدیدی از Adobe Analytics، این میزان پول که صرف بازدید از خرده‌فروشان آنلاین می‌شود از سال 2015 تا‌کنون رشدی 27 درصدی داشته است. در همین حال، طول مدت بازدید وب‌سایت‌ها از طریق گوشی‌های هوشمند 10 درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۵ اسفند

تحلیلگر مشهور کو مینگ، روز پنج‌شنبه در صفحه‌ی شخصی‌اش نوشت کمپانی اپل قصد دارد تا در بهار سال جاری، نسخه‌ی جدیدی را از لپ‌تاپ MacBook Air به بازار عرضه کند. بارزترین ویژگی این محصول جدید، قیمت آن است. این کمپانی در حال حاضر قصد دارد نسخه‌ی MacBook Air 13 را با پردازنده‌ی به‌روز شده و صفحه‌نمایش قدیمی عرضه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ اسفند

آرزوهای خودروهای خودران تویوتا بزرگ‌تر از آن است که بتوان آن‌ها را مخفی کرد، تویوتا در حال تاسیس شرکت جدیدی است تا توسعه‌ی تکنولوژیکی آن را سرعت بخشد. این سازنده‌ی خودرو با موسسات ژاپنی Aisin Seiki Co., Ltd. و Denso Corporation برای تشکیل موسسه‌ی توسعه‌ی تحقیقات تویوتا یا TRI-AD همکاری می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۴ اسفند

نمایندگان سامسونگ وعده داده‌اند تا بشریت را از آسیب گوشی‌های هوشمند نجات دهند. به نظر آن‌ها، مردم به‌ شدت وابسته به این ابزار هستند و افراد هر ساله بیشتر و بیشتر به خرید گوشی‌های هوشمند تمایل دارند. متخصصان سامسونگ از وضعیت نگران هستند، بنابراین این شرکت تصمیم دارد جهان را از تسلط دستگاه‌های تلفن همراه بر مردم نجات دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

به نظر نمی‌رسد آمازون و گوگل به این زودی‌ها آشتی کنند. بر طبق گزارشی از Business Insider، تیم خرده فروشی آمازون در وب‌سایت تجارت الکترونیکی خود به Nest اعلام کرد که نمی‌تواند محصولات جدیدتر این شرکت متعلق به گوگل را در لیست فروشش بگذارد. این محصولات شامل ترموستات‌های جدید Nest و سیستم امنیتی خانه با عنوان Security است که سال گذشته عرضه شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۳ اسفند

Finger Thinking Smart Fingerprint Mouse در نگاه اول یک موس معمولی به نظر می‌رسد اما این موس در کنار غلتک مخصوص MMB، دارای یک اسکنر اثرانگشت می‌باشد. این دستگاه بر اساس استانداردهای امنیتی Microsoft ساخته‌ شده است، بنابراین می‌توان آن را برای سیستم عامل Windows 10 برای حفاظت از فایل‌ها یا پوشه‌های شخصی استفاده کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۲ اسفند

توئیتر به دنبال پروژه‌ی " HackWeek"، ویژگی "Bookmarks" خود را که از سال گذشته تحت آزمایش بوده را عمومی کرد.
به دنبال تقاضا مبنی بر تمایل کاربران برای ذخیره کردن برخی از توئیت‌ها برای مطالعه و ارجاع‌های بعدی در مواقعی که محدودیت‌های زمانی دارند و همچنین افزایش حریم خصوصی‌شان، این ویژگی توسط توئیتر ارائه گردید.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۱ اسفند

دانشمندان معتقدند که با کمک هوش مصنوعی امکان ایجاد داروهای جدید فراهم خواهد شد. به گفته‌ی آن‌ها، هوش مصنوعی یاد می‌گیرد تا نتایج حاصل از واکنش‌های اجزای مختلف شیمیایی را در هنگام ترکیب پیش‌بینی کند. البته یکی از جنبه‌های منفی در این رابطه، تولید مواد مخدر خطرناک است.

ادامه مطلب