محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

زنگ خانه‌ی هوشمند Belle، تنها با یک بار فشرده شدن به صورت فعال در خواهد آمد. هنگامی که فرد مهمان زنگ را فشار می‌دهد، بلافاصله سیستم امنیتی، دوربین امنیتی، حسگرهای حرکتی و چند مولفه‌ی دیگر فعال خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

Elon Musk، مؤسس Tesla و SpaceX در سخنرانی گفت: "چیزهای وحشتناک زیادی در اطراف جهان در حال وقوع هستند، آن هم تمام مدت. مشکلات زیادی وجود دارند که باید برطرف شوند. بسیاری از چیزهایی که اشتباه هستند باید از بین بروند."

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ اسفند

بر اساس گزارشی از TechCrunch، اینستاگرم و اسنپ‌چت پس از اینکه یکی از کاربران متوجه شد GIF نژادپرستانه‌ای به پست‌ها اضافه می‌شود، قابلیت استیکر Giphy را حذف کردند. این کاربر توئیتر اسکرین‌شاتی از این تصویر توهین‌آمیز منتشر کرد و با اشاره به Kevin Systrom خواستار لغو آن شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۲ اسفند

Galaxy S9 و S9 Plus ویژگی‌هایی از دوربین‌شان را تغییر می‌دهند، اما برخی از قابلیت‌های سخت‌افزاری آن دیگر نکته‌های مخفی دارند. تصویر نسخه‌های اخیر تا حدودی واضح‌تر هستند، با اینحال iFixit مدل S9 Plus را بررسی کرده است و دید بهتری از فناوری دوربین این تلفن فراهم کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ی Xbox که در فصل بهار عرضه می‌شود در حال حاضر شامل پشتیبانی رزولوشن 1440p بر روی Xbox One X و Xbox One S است، اما نسخه‌ی FreeSync به نمایشگرهای سازگار امکان همگام‌سازی نرخ‌های رفرش را با کنسول‌های مایکروسافت می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

Jack Dorsey، مدیرعامل توئیتر دیروز در جریان استریم زنده‌ی Periscope اعلام کرد که این شرکت در تلاش برای ایجاد تائید گزینه برای هر شخصی است. مسئولان توئیتر گفتند که آن‌ها در حال حاضر به بازنگری و بازبینی پروسه‌ی تائید اعتبار حساب‌های کاربری می‌پردازند، چراکه معتقدند آنطور که این ویژگی هم اکنون وجود دارد، شکست خورده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۰ اسفند

زمانیکه اپل از MackBook 2015 خود رونمایی کرد، کاربران سریعا متوجه شدند کلیدهای آن مسطح‌تر از همیشه هستند، و فاصله‌ی بین دکمه‌های آن در حالت فشرده شده و به اندازه‌ی میلیمترهای تک رقمی است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند