محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

نقطه‌ی عطف دیگری در استفاده از پلتفرم پیام‌رسان تلگرام. تلگرام اعلام کرد در طول ۳۰ روز گذشته، کاربران فعال ماهانه‌اش ۲۰۰ میلیون نفر شدند. این پلتفرم در فوریه‌ی ۲۰۱۶ به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه‌ی فعال رسید و آن را در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا جشن گرفت. در آن زمان، تلگرام اعلام کرد که روزانه 350 هزار کاربر به آن اضافه می‌شوند که به طور روزانه ۱۵ میلیارد پیام تولید می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۵ فروردين

بر اساس گزارشی از بلومبرگ، گوگل در حال کار بر روی فناوری مرتبط با بلاکچین برای کسب‌وکار رایانش ابری خود است. به طور نظری این اقدام باعث می‌شود تا مشتریان نسبت به اطلاعاتشان احساس امنیت بیشتری کنند. این مورد همچنین گوگل را در زمینه‌ی رایانش ابری از برخی رقبایش متمایز می‌سازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

کوالکام در حال راه‌اندازی کیت توسعه مبتنی بر پلتفرم واقعیت افزوده‌ی Snapdragon 845 در سه ماهه‌ی دوم سال جاری است. هدست و کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری جامع این شرکت عناصر اصلی سیستم VRمبتنی بر تراشه‌های تلفن همراه کوالکام، شامل ردیابی حرکت کامل و همکاری با شرکت ردیابی حرکت چشم، Tobii را به نمایش می‌گذارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۴ فروردين

Michael Coates که در سال 2015 به این شرکت پیوست با هدف شروع به کار شرکت خصوصی خودش از توئیتر خارج می‌شود. Coates سه هفته‌ی پیش این خبر را به صورت داخلی در سطح این شرکت اعلام کرده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳ فروردين

فیسبوک در سال ۲۰۱۴، واتس‌اپ را به قیمت ۱۶ میلیارد دلار خرید و به این ترتیب بنیانگذاران سابق آن، Jan Koum و Brian Acton تبدیل به مردانی بسیار ثروتمند شدند. Koum هدایت این شرکت را ادامه داد، اما Acton اوایل سال جاری آن را ترک کرد تا بنیاد خودش را شروع کند و در پستی در توئیتر از فالوئرهایش خواست تا فیسبوک را حذف کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

توئیتر هم به زودی به فیسبوک و گوگل می‌پیوندد و تبلیغات برای ارزهای رمزنگاری مرتبط با محصولات را متوقف می‌کند. منابع SKY ادعا کردند این شبکه‌ی اجتماعی محدودیت‌های جهانی را ضد تبلیغات برای عرضه‌ی سکه‌های اولیه، کیف پول ارزهای رمزنگاری‌شده، و فروش توکن‌ها تا دو هفته‌ی آینده آغاز می‌کند. توئیتر همچنین ممکن است تبلیغات برای تبادلات ارزهای رمزنگاری شده را با "استثنائات محدود" ممنوع کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱ فروردين

قطعا شما نیز در طول مدت استفاده از کامپیوتر و یا لپ‌تاپ با هارد دیسک سر و کار داشته‌اید و شاید برندهای معروف را بشناسید. یکی از برندهایی که در این عرصه به عنوان برند با دوام در تولید هارد دیسک به حساب می‌آید هیتاچی است که برخی با نام تجاری HGST این برند را می‌شناسند، اما خبر بدی برای افرادی که به هارد دیسک‌های این برند علاقه دارند، داریم. گویا هیتاچی به زودی با برند وسترن دیجیتال (Western Digital) ادغام خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ اسفند

فرم درخواست کار استیو جابز، مربوط به چهار دهه‌ی قبل که نشان‌دهنده‌ی آرزوهای تکنولوژیکی موسس اپل است به قیمت ۱۷۴ هزار دلار در مزایده‌ای در آمریکا فروخته شد که این سه برابر بیش از تخمین‌های قبل از فروش بود.
کارآفرینی اینترنتی، اهل لندن برنده‌ی این حراج بود که خواست نامش فاش نشود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند