محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۹ اسفند

مایکروسافت نحوه‌ی فعال کردن دستیار صوتی Cortana با صدایتان را تغییر می‌دهد. اولین اسپیکر Invoke مبتنی بر Cortana حالا به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی دستیار صوتی را فقط با استفاده از Cortana به جای اصطلاح Hey Cortana فرا بخوانند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

Financial Times گزارش کرد شبکه‌ی رسانه‌ی اجتماعی چینی WeChat که برای هر چیزی استفاده می‌شود، از گفتگو با دوستان گرفته تا رزرو سفر و پرداخت، به یک میلیارد حساب کاربری در سراسر جهان دست یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۸ اسفند

گروهی از دانشجویان دانشگاه استنفورد آخر هفته‌ی جاری اعتراضی عمومی را بر علیه اپل راه‌اندازی کردند. به گزارش Stanford Daily، دانشجویان ادعا کردند که اپل برای برداشتن اقدامات عقلانی در محدود کردن اعتیاد به تکنولوژی شکست خورده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

گزارشی اشاره دارد که اپل در حال کار بر روی یک جفت از هدفون‌های با قیمت بالا، دارای قابلیت حذف نویز، و دور گوشی است که قرار است تا قبل از پایان سال جاری میلادی ارائه شوند.
بلومبرگ گزارش می‌کند این هدفون‌ها به طور مشخصی با نام‌های تجاری مانند Bose و Beats by Dre رقابت می‌کند. اما ظاهرا هدفون‌های جدید با مشکلاتی مشابه HomePod مواجه بودند که این منجر به تاخیر در عرضه و طراحی‌های دوباره‌ی آن‌ها شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند کانادایی BlackBerry، رسماً از شرکت Facebook به دادگاه کالیفرنیا شکایت کرد. مدیر این شبکه‌ی اجتماعی، همچنین پیام‌رسان WhatsApp و Instagram، به نقض مالکیت معنوی در رابطه با ثبت اختراعات متهم شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

کمپانی Audi با همکاری دو کمپانی Airbus و Italdesing از مدل فرضی ماشین پرنده‌ی خود رونمایی کردند. این ماشین هیبریدی Pop Up Next نام دارد. کابین مسافر برای این ماشین پرنده، دو نفره در نظر گرفته‌ شده است. در طراحی این ماشین دو گزینه‌ی حرکت بر روی زمین با چهارچرخ و همچنین پرواز در آسمان با استفاده از 4 موتور در نظر گرفته‌ شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۷ اسفند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد: اینترنت در سال ۹۷ گران نمی‌شود، چراکه در دنیا قیمت‌های پهنای باند در حال ارزان شدن است.
به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در این وزارتخانه گفت: اقتصاد مقاومتی در لایه‌های مختلف وزارت ارتباطات تعریف‌ شده است. یکی از لایه‌های مهم، توسعه‌ی فناوری اطلاعات به‌ عنوان زیر ساخت توسعه‌ی سایر بخش‌ها است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۶ اسفند

توسعه‌دهندگان گوگل به‌ تازگی نقشه‌ی مجازی شهر دیزنی‌لند را که یکی از اصلی‌ترین مراکز تفریحی در جهان است و به پارک‌های معروف والت دیزنی شهرت دارد، به اپلیکیشن Google Street View افزوده است. حال علاقه‌مندان می‌توانند در جهان فیلم آواتار قدم بزنند، از خانه‌ی میکی‌موس دیدن کنند و اطراف قلعه‌ی جادویی دیو و دلبر یا نگهبانان کهکشان را از نزدیک ببینید.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند