محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

هدفون‌های AirPods در آینده‌ای نزدیک ویژگی جدیدی را دریافت خواهند کرد. توسعه‌دهندگان این ابزار جانبی قصد دارند تا محصول خود را مقاوم در برابر آب طراحی کنند. گفته می‌شود در هدفون‌های جدید، تراشه‌ی W2 به کار گرفته خواهد شد. انتظار می‌رود تاریخ عرضه‌ی اولین سری از این محصول برای سال 2018 برنامه‌ریزی‌ شده باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

توسعه‌دهندگان نرم‌افزار Snapchat بالاخره سکوت را شکستند و با توجه به طراحی جدید این نرم‌افزار به میلیون‌ها شکایت کاربران خود پاسخ دادند. هم‌اکنون این کمپانی آماده‌ی ارائه‌ی به‌روزرسانی جدید است.
در بیانیه‌ی آن‌ها به کاربران خود پاسخ داده‌اند که درصورتی‌ که مایل به استفاده از طراحی جدید نیستند می‌توانند اینترفیس برنامه‌ی خود را به حالت قبلی برگردانند. آنان در پاسخ به این نکته اشاره‌ کرده‌اند تمامی تغییرات و نوآوری‌ها با هدف رضایت و حفاظت از کاربران ایجاد شده است. یکی از دلایل اخذ تصمیم و اجازه به کاربران برای استفاده از اینترفیس قدیمی، امضای حدود 1.5 میلیون کاربر در سایت Change.org بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۴ اسفند

یک کارشناس نجوم از رصد ستاره‌های دبران و خوشه‌ی پروین خبر داد و گفت: فردا شب این ستاره‌ها با چشم غیرمسلح قابل رصد هستند و ماه و ستاره دبران در حالت مقارنه قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳ اسفند

مایکروسافت در فصل تعطیلات گذشته شروع به معرفی دیوایس‌های ویندوزی مبتنی بر ARM نمود. و حالا اطلاعاتی درباره‌ی محدودیت‌های این دیوایس‌ها اعلام شده است. Thurrott متذکر شد که مایکروسافت لیستی از محدودیت‌های نسخه‌ی ARM ویندوز 10 را منتشر کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱ اسفند

بنیان‌گذار SpaceX و Tesla، ایلان ماسک دو روز پیش، تصویری از تستر جدید خود را در صفحه‌ی اینستاگرمش با کاربران به اشتراک گذاشت. این تستر ظاهری شبیه به کلاه یکی از شخصیت‌های فیلم محبوب جنگ ستارگان به کارگردانی جورج لوکاس است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۹ بهمن

به نظر می‌رسد پس از اینکه تلگرام 850 میلیون دلار سرمایه‌ی اولیه‌اش را افزایش داد، عرضه‌ی اولیه‌ی ارز رمزپایه‌ی میلیارد دلاری این شرکت پیام‌رسان به اولین نقطه‌ی عطف خود رسید.
سندی عرضه شده به بورس اوراق بهادار اوایل هفته‌ی جاری نشان می‌دهد که این پول "برای توسعه‌ی TON Blockchain، توسعه و حفاظت از Telegram Messenger، و اهداف دیگر" افزایش داده شد. این سند به عنوان موافقت‌نامه‌ی خرید ارز رمزنگاری شده توصیف شده که توسط مدیرعامل تلگرام، Pavel Durov به امضا رسیده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۷ بهمن

وقتی شما ایموجی را ارسال می‌کنید در واقع قصد دارید همان اطلاعات که مد نظرتان است را منتقل کنید. برای نمونه، اگر شما ایموجی "rolling eyes" را برای یک از دوستان‌تان که از تلفن سامسونگ استفاده می‌کند بفرستید ممکن است آن ها چیزی را که از نظر مفهومی بر آن تاکید دارید را دریافت نکنند. چرا که ایموجی "rolling eyes" سال 2017 بیشتر مانند یک صورت شاد با ابروها و پوزخند به نظر می‌رسد.

ادامه مطلب