محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۱ بهمن

Wall Street Journal ادعا می‌کند اینتل درباره‌ی آسیب‌پذیری‌های پردازنده به تعدادی از مشتریان خود اطلاع داده بود، از جمله شرکت‌های فناوری چینی مانند Alibaba و Lenovo، اما هیچکدام از آن‌ها دولت آمریکا نبودند. سخنگوی اینتل گفت که این شرکت نتوانسته هیچکس را از این موضوع با خبر کند از جمله مقامات آمریکایی را، چرا که مشکلات Spectre و Meltdown خیلی زود برملا شدند. مشکلات پیش آمده به هکرها اجازه‌ی دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در حافظه‌ی رایانه‌ها را می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۹ بهمن

مادربورد گزارش کرد دادگاه ایالتی واشنگتن در آمریکا به سرعت در حال حرکت به سمت تصویب قانونی است تا فروش دستگاه‌هایی که باتری‌های آن ها به سختی تعویض می‌شوند یا قابلیت تعویض ندارند ممنوع کند. این قانون که احتمالا از اول ژانویه‌ی ۲۰۱۹ شروع می‌شود،‌ در حقیقت با هدف کمک به مصرف‌کننده است و در صورت اجرایی شدن این لایحه موجب می‌شود دستگاه‌هایی قابل حمل به راحتی قابل تعمیر باشند و نه فقط ابزارهایی یک‌بار مصرف.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

بسیاری از کاربران دستیار صوتی Google، در شبکه‌های اجتماعی شروع به شکایت کردن از توسعه‌دهندگان این دستیار کرده‌اند. به گفته‌ی این کاربران توسعه‌دهندگان دستیار هوشمند را برای ارائه ی اطلاعات در مورد مواردی همچون دین و عیسی مسیح آموزش نداده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۵ بهمن

به‌ تازگی اخباری جدیدی از کارت‌های حافظه‌ی Integral Memory در اینترنت منتشر شده است. در تصویر منتشر شده کارت حافظه‌ی microSD با میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی 512 گیگابایت به چشم می‌خورد. به گفته‌ی تولیدکننده‌ی این محصول، گویا قرار است کارت حافظه با ظرفیت جدید در اوایل ماه فوریه به بازار عرضه شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۴ بهمن

کمپانی Philips اعلام کرد که به‌زودی هدفون‌های هوشمند خود را به بازارهای محصولات جانبی سراسر جهان عرضه خواهد کرد. به گفته ی سازندگان، به‌ زودی افراد با استفاده از این هدفون‌ها از شر کابوس‌های شبانه ی خود خلاص خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ بهمن

همانطور که Disney در تلاش برای راه‌اندازی سرویس استریم خود در سال آینده است، Variety گزارش می‌کند که این شرکت برای اجرای این عملیات، یک مدیر اجرایی را به خدمت گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱ بهمن

L'Oreal یکی از پرچم‌داران در صنعت لوازم‌ آرایش بهداشتی در جهان، برای تولید محصولات جهان سازی و بازسازی پوست، از سلول‌های پوستی اهداکنندگان استفاده می‌کند. کشت سلول‌های پوستی برای تست نوآوری‌های این کمپانی امری ضروری تلقی می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند