محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۶ دي

ویکی‌پدیا یکی از مشهورترین مرجع‌های اطلاعاتی در دنیای مجازی، روز گذشته 17 ساله شد. این مرجع در تاریخ 15 ژانویه 2001 متولد شد. ویکی‌پدیا یک ایده‌ی نو در زمینه‌ی ساخت دایره المعارف اینترنتی در جهان بود به‌ طوری‌ که کاربران تنها با تایپ کلمه‌ی مورد نظر خود می‌توانند در مورد آن اطلاعات جامعی را دریافت نمایند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

در سال 2016، شرکت Huawei شکایتی علیه Samsung در دادگاه‌های چین و ایالات متحده‌ی آمریکا به خاطر نقض حق اختراع و پتنت‌های ارتباطی بی‌سیم این شرکت ارائه داد، و امروز قاضی در شنژن، حکمی را بر عیله Samsung صادر کرد. این دادگاه به این شرکت متخلف دستور داد تا فروش هر محصولی را که از یکی از این پتنت‌ها استفاده می‌کند را متوقف کند و از آن خواست تا مبلغ کمی را هم برای هزینه‌ی دادگاه بپردازد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

اطلاعات جدیدی در مورد رؤیت اشیاء بیگانه در ایالت هامپشایر، شهر Basingstoke توسط شاهدان عینی گزارش‌ شده است. برخی از شهروندان از وجود این اشیا در آسمان عکس‌برداری کرده‌اند. به گزارش VistaNews، شاهدان بلافاصله تمام اطلاعات جمع‌آوری‌ شده را برای متخصصین آمریکایی ارسال کردند، البته در این مورد کاربران خواستند تا نام آن‌ها ذکر نشود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي

Jeff Bezos و همسرش، MacKenzie، مبلغ 33 میلیون دلار کمک هزینه‌ی تحصیلی به 1000 فارغ‌التحصیل دبیرستانی اهدا می‌کنند که والدینشان به صورت غیر قانونی به آمریکا مهاجرت کرده‌اند و در غالب برنامه ی DACA تنها اجازه‌ی موقت برای تحصیل را دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۳ دي

Facebook اعلام کرد کاربران آن می‌توانند انتظار پست‌های بیشتری از دوستان و خانوده را در بخش News Feed، در ماه‌های آینده داشته باشند. پست‌هایی هم که سطوح بالاتری از تعامل را داشته باشند در این بخش برجسته‌تر می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

از زمان عرضه‌ی WPA2 در سال 2004، امنیت WiFi تغییر چندانی نکرده است، این مورد به خصوص از موقعی آشکارتر شد که Hotspotها به طور روز افزونی پر مخاطره‌تر شدند و سو استفاده‌های چشمگیر از آ‌ن‌ها بسیار رایج شد. با این حال، WiFi Alliance قصد ارائه‌ی استاندارد WPA3 را دارد که امید است بتواند برخی از نقاط ضعف نسخه‌های پیشین را هم برطرف کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ دي

Kodak امروز مشارکت با Wenn Digital را اعلام کرد. هدف هم ایجاد "ارز رمزنگاری عکس محور" است که "عکاسان و سازمان‌ها را برای کنترل بیشتر بر مدیریت قوانین عکس‌ها قدرتمند‌تر می‌کند". چرا که نه؟ اکنون سال 2018 است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

بر اساس گزارشی از TechCrunch، سرویس پیام‌رسان تلگرام قصد دارد چندین میلیارد دلار عرضه‌ی اولیه‌ی پول دیجیتال، در حدود 3 تا 5 میلیارد دلار داشته باشد که احتمالا خیلی زود، در ماه مارس صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب