محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۱ دي

بر اساس معیارهای داخلی درز کرده از Snap که توسط The Daily Beast منتشر شد، بسیاری از افراد ویژگی‌های Snapchat را نادیده می‌گیرند و از این برنامه در ابتدا برای چت کردن و تبادل عکس با دوستان شان استفاده می‌کنند.
Snap Maps، ویژگی برجسته‌ای در Snapchat است که به شما اجازه‌ی به اشتراک‌گذاری موقعیت‌تان را با دوستان‌تان و دیدن Bitmoji آن‌ها بر روی نقشه را می‌دهد. این قابلیت از زمان راه‌اندازی در ماه ژوئن بیش از 30 میلیون کاربر روزانه دارد. میل به افزایش استفاده از این برنامه در روزهای یک‌شنبه، نشان دهنده‌ی این است که افراد، آن‌طور که Snap انتظار داشته از ان استفاده می‌کنند: مشاهده‌ی اینکه در اطراف آن‌ها چه چیزی در حال وقوع است و ملاقات با دوستان‌شان در طول اوقات فراغت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

Phil Eisler، ریاست GeForce Now در سانتا کلارا در پست وبلاگی گفت که کاربران قادر خواهند بود به واحد پردازشگر گرافیکی GeForce GTX با کارایی بالا در مراکز داده‌ای متصل با رایانش ابری از طریق GeForce Now دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

سه سال پس از معرفی Android Pay، حالا Google به طور رسمی در حال ادغام این سرویس با Google Wallet است تا Google Pay را ایجاد کند – نام یکتایی برای پرداخت‌های آنلاین در فروشگاه‌ها به صورت peer-to-peer.
Google قصد دارد تا Google Pay را در هفته‌های آتی در سراسر اپلیکیشن‌ها، خرده فروشی‌های آنلاین و پایانه‌های پرداخت در فروشگاه‌ها عرضه کند. این حرکت Google را قادر به متحد کردن و یکی کردن تمامی سرویس‌های مجزایش می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

کنفرانس سالانه‌ی CES در لاس‌وگاس (ایالات‌متحده آمریکا) برگزار شد. به‌عنوان بخشی از این رویداد، نمایندگان کمپانی فیس‌بوک از برنامه‌ی خود برای تولید هدست های VR با همکاری Xiaomi برای کاربران چینی خبر دادند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ دي

Qualcomm QCC5100 سیستم ظریف و کوچکی بر روی تراشه است که احتمالا تا قبل از این ندیده‌اید، اما این قطعه‌ی کوچک می‌تواند زندگی‌تان را بهتر کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۹ دي

دو سهامدار سازمانی Apple، صندوق سرمایه‌گذاری تامین Jana Partners و سیستم بازنشستگی معلمان ایالت کالیفرنیا (CalSTRS)، از این شرکت خواستند تا درباره‌ی تاثیر استفاده از گوشی‌های هوشمند بر روی رشد کودکان را بررسی کند. در نامه‌ی سرگشاده‌ای، این دو سرمایه‌گذار گفتند که پس از بررسی تحقیق، آن‌ها بر این باورند که Apple نیاز دارد تا به والدین منابع و ابزارهای نرم‌افزاری بیشتری بدهد تا آن‌ها را مطمئن سازد که فرزندانشان "به شیوه‌ای مناسب" از دیوایس‌ها استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

Amazon در حال یکپارچه‌سازی Alexa با دیوایس‌هایی است که در اطراف خانه‌ها کمک‌کننده هستند، از روشن کردن مایکروویو گرفته تا شارژ ماشین‌های برقی اتصالی. برای گام بعدی، این غول فناوری قصد دارد تا دستیار صوتی خود را در دیوایس‌هایی که فرد در حال حرکت از آن‌ها استفاده می‌کند، جاسازی نماید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

همانطور که صنعت فناوری همچنان نسبت به دو مشکل عمده‌ی پیش آمده در CPUها واکنش نشان می‌دهند، شاهد وقوع علائم اولیه‌ای از مسائل عملکردی به خاطر وصله‌های امنیتی هستیم که برای رفع این مشکلات طراحی شده‌اند.

ادامه مطلب