محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۸ دي

بر اساس گزارش توسعه‌دهندگان Apple آن‌ها در نظر دارند تا علاقه‌مندان به محصولات خود را در سال 208 شگفت‌زده کنند. این متخصصان به برخی از محصولاتی که قرار است در سال 2018 به بازار عرضه شوند، توضیحاتی را ارائه کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي

Intel با سه نوع پرونده‌ی عملکردی درباره‌ی نقص امنیتی فاش شده‌ی اخیر مواجه است. این شکایت‌ها که توسط Gizmodo منتشر شد در اورگان، کالیفرنیا و ایندیانا توسط صاحبان کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌ی Intel تنظیم شده‌اند. در این پرونده‌ها ادعا شده است که این آسیب‌پذیری که Intel ماه‌ها پیش از آن مطلع بوده است، مشکل داخلی معماری تراشه‌های این شرکت است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي

برخی از کاربران گوشی های قدیمی iPhone در کانادا، از کندی سرعت این محصولات پس از گذشت مدتی شکایت کرده اند. بر این اساس دادگاه کبک در کشور کانادا به پرونده ی شکایت علیه Apple رسیدگی خواهد کرد. این اتفاق از آنجا آغاز شد که اخباری مربوط به کند شدن سرعت پردازنده در مدل های قدیمی iPhone، در رسانه ها مطرح شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ دي

میلیاردر معروف آمریکایی و مدیر کمپانی تسلا، ایلان ماسک، در نظر دارد تولید خود را در زمینه‌ی تجهیزات و ابزار الکتریکی مرتبط گسترش دهد. وی به تازگی از روش جالبی برای جذب نیروی کار در کمپانی تسلا استفاده کرده است. ماسک با اعلام فراخوان در توییتر خود، از جذب کارمند برای این کمپانی خبر داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ دي

Brian Krzanich، مدیر عامل اینتل ماه‌ها پس از اینکه این سازنده‌ی تراشه‌ توسط Google از وجود نقص امنیتی قابل توجه در پردازنده‌های رایانه‌ای خود مطلع شد و پیش از اعلان عمومی آن، بخش بزرگی از سهام خود را با قیمتی پایین فروخت.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

توسعه‌دهندگان دو دستیار صوتی Alexa و Cortana قصد ندارند تا در مورد همکاری و همگام‌سازی این دو دستیار اظهارنظر کنند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، شرکای رسمی این دو کمپانی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با همکاری این دو دستیار صوتی، سود حاصل از معاملات خود را افزایش دهند. البته این اتفاق تنها با تعامل توسعه‌دهندگان این دو برنامه امکان‌پذیر خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

معمولاً همه‌ی اولین‌ها انگیزه ی خوبی برای افراد ایجاد می‌کنند. آغاز سال جدید میلادی نیز انگیزه‌ی خوبی برای افرادی است که مدت‌هاست رؤیای از بین بردن اضافه‌وزن خود رادارند. حال متخصصان تغذیه به افراد روشی را پیشنهاد داده‌اند که چگونه و بدون هیچ مشکلی وزن خود را کاهش دهند.

ادامه مطلب