محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۱ بهمن

بنیانگذار 34 ساله‌ی این سایت محبوب شبکه‌ی اجتماعی، Alexis Ohanian اعلام کرد از فعالیت‌های روزانه‌اش در Reddit کناره‌گیری می‌کند و قصد دارد تا توجه خود را معطوف به شرکت سرمایه‌گذاری کند که آن را هفت سال پیش تاسیس کرد. وال استریت ژورنال اولین‌بار این خبر را گزارش کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ بهمن

فضاپیمای Dream Chaser برای اولین بار در سال 2020 به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام خواهد شد. این فضا‌پیما قبلا تمام آزمایش های فنی و ضروری را انجام داده است و اجازه‌ی رسمی برای پرواز را از آژانس ملی هوافضا دریافت کرده است. اولین ماموریت این سفینه، ارسال محموله‌ی ضروری برای ایستگاه فضایی بین المللی است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

کمپانی Apple به کاربران خود وعده داده است تا مراکز خدماتی را برای بهبود شرایط گوشی‌های هوشمند، به آن‌ها معرفی کند. پس از ایجاد مشکلاتی درگوشی‌های هوشمند iPhone 5c، این کمپانی تصمیم گرفت تا این بار این محصول را با میزان حافظه‌ی بیشتری به کاربرانش عرضه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۶ بهمن

کمپانی Google رسما اعلام کرد کاربرانApple TV می‌توانند از سرویس ویدئویی YouTube TV استفاده نمایند. هم‌اکنون کاربران می‌توانند این برنامه را از App Store دانلود نمایند. یکی دیگر از اخبار سرویس YouTube TV این است که با راه اندازی سرویسی به نام YouTube Red، کاربران می‌توانند تا 10 دلار در ماه برای مشاهده‌ی محتوای خود صرفه‌جویی کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۵ بهمن

شرکت Phantom به‌ تازگی دوربین جدید و حرفه‌ای V2640 را برای علاقه‌مندان به عکاسی و فیلم‌برداری معرفی کرده است. این دوربین قادر است تا تصاویر را با نرخ 25030 فریم در ثانیه ثبت نماید. به گزارش HotGeo، وضوح تصاویر ثبت‌شده 1080p و با نرخ CMOS-sensor 11750 فریم بر ثانیه ثبت می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ بهمن

کمپانی چینی Xiaomi چاپگر جیبی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند تولید کرده است که به شما امکان می‌دهد تا عکس‌ها را مستقیماً از گوشی خود چاپ کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این پرینتر، اسکن تصاویر و ذخیره‌ی آن در گوشی هوشمند می‌باشد. اندازه‌ی هر تصویر با ابعاد 54x86 میلی‌متر است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۳ بهمن

یک متخصص سرطان خون و عضو هیئت‌ علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: علت بروز 10 درصد سرطان‌ها در دنیا نقص ارثی سلول‌هاست. به گزارش ایسنا، دکتر عباسی امروز در همایش پیشگیری از سرطان در همدان، تصریح کرد: اغلب سرطان‌هایی که در سنین پایین‌تر از مطالعات آماری رخ می‌دهند سرطان‌هایی با علل ارثی هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ بهمن

Xiaomi رونمایی از محصولات جدید خود را آغاز کرده است. یکی از این محصولات دستبند هوشمند فوق‌العاده زیبای Mi Band 2 است. ارزیابی‌ها نشان می‌دهد این محصول با توجه به ویژگی‌های محصول و اصالت در طراحی، نتایج مثبتی را برای سازنده در پی داشته باشد.

ادامه مطلب