محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۶ بهمن

Twitch امروز اعلام کرد یکی از بنیانگذاران سابقش، Kevin Lin، از سمت خود به عنوان مدیرعامل استعفا می‌دهد. هدف هم مجموعه‌ای از استخدام‌های اجرایی جدید است. Lin کار در Twitch را در نقشی که به تازگی مهیا شده و هنوز نامی برای آن در نظر گرفته نشده ادامه خواهد داد و مستقیما به Emmitt Shear، مدیر عامل این شرکت گزارش خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۵ بهمن

شرکت MiJia، یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی Xiaomi که در زمینه‌ی تولید ابزار برای خانه‌های هوشمند فعالیت دارد، به‌ تازگی پک خاص و جالبی از پیچ گوشتی همه‌کاره را با همکاری کمپانی آلمانی Wiha تولید کرده است. این بسته از پیچ‌گوشتی‌های همه‌کاره می‌تواند برای تعمیر هر نوع ابزاری مناسب باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۴ بهمن

گوگل در سال ۲۰۱۴ با قیمت ۳.۲ میلیارد دلار شرکت Nest را خریداری کرد. این شرکت سخت‌افزاری در کار ساخت محصولاتی همچون Nest Cam و ترموستات Nest است. در آن زمان، گوگل تصمیم گرفت Nest را به عنوان واحد مستقل خود حفظ کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن

پلیس چین سلاح جدیدی در انبار نظارت خود دارد: عینک آفتابی با قابلیت تشخیص چهره‌ی گنجانده شده در آن. بر اساس گزارشی از رسانه‌های محلی، این عینک‌ها در ایستگاه‌های قطار در شهر ژنگ ژو در حال آزمایش هستند، در اینجا پلیس از عینک‌های آفتابی برای تحت نظر داشتن مسافران در جریان تعطیلات Lunar New Year که به زودی شروع می‌شود استفاده خواهد کرد. این دوره‌ای از مسافرت تعطیلات بی‌نهایت شلوغی است که اغلب تحت عنوان بزرگ‌ترین جابه‌جایی انسان بر روی کره‌ی زمین از آن یاد می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن

در روز شنبه مورخ 21 بهمن‌ماه حدود ساعت 20 الی 22 اخباری در خصوص حمله به تعدادی از پرتال‌ها و وب‌سایت‌های خبری منتشر و باعث ایجاد نگرانی‌هایی در سطح جامعه شد. مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع را سریعاً مورد بررسی قرار داده و اقدامات فنی لازم را در این خصوص به عمل آورد. جهت اطلاع و رعایت نکات مهم مطرح در این زمینه، توضیح اجمالی حمله‌ی فوق در گزارش حاضر آمده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ بهمن

آیا هنوز هم جالی خالی دیگری برای خدمات استریم در بازار وجود دارد؟ Viacom که اینطور فکر می‌کند.
این شرکت روز پنج‌شنبه اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سرویس استریم مبتنی بر تبلیغات خود تا سپتامبر 2018 است، این پایان سال مالی شرکت هم است. این سرویس شامل ده‌ها هزار ساعت محتوا از سراسر کتابخانه‌ی Viacom خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۲ بهمن

جشن افتتاحیه‌ی المپیک زمستانی 2018 با نمایش 1218 پهباد اینتل، نورانی آغاز شد. به گزارش Wired، این جشن در شهر پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی برگزار شد.
این نمایش که توسط پهبادهای Intel Shooting Star انجام گرفت، ارائه‌ی شگفت‌انگیزی از تصاویری همچون یک اسنوبوردر و حلقه‌های درهم المپیک داشت. هر چند شرایط هوای بسیار سرد و بادی در پیونگ‌چانگ هیچکدام برای اجرای این هواپیماهای بدون سرنشین مناسب نبودند.

ادامه مطلب