محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

Uber دو کارمند سابق اجرایی شرکت Google را برای تیم استارتاپی مهندسی خود به استخدام درآورده است. رئیس پیشین بخش جستجوی Google با نام Amit Singhal با سمت مدیر ارشد بخش مهندسی و رئیس پیشین بخش مهندسی Google با نام Kevin Thompson، به عنوان رئیس بخش مهندسی بازاریابی، به Singhal گزارش خواهد داد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ بهمن

به گزارشی از نشریه Wall Street Journal در روز پنج شنبه، مدیرعامل کمپانی کره ای Samsung Group دلایل اصلی احتراق گوشی هوشمند Galaxy Note 7 را بیان نمود. بر اساس نظر متخصصین در زمینه گوشی های هوشمند، علت اصلی احتراق اندازه غیر استاندارد باتری بوده است. توسعه دهندگان باتری برای کمپانی های آسیا بر عهده ی شرکت باتری سازی ATL می باشد. مدیر عامل کمپانی Samsung Group برنامه ی تحقیق و بررسی هفت مرحله ای را برای بررسی این وضعیت مدون کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

شرکت Mozilla که سازنده و توسعه‌دهنده‌ی مرورگر محبوب Firefox محسوب می‌شود، اخیراً طرح نام تجاری و لوگو، ساختار فونت و پالت رنگ خود را تغییر داد. این اولین باری است که این شرکت، پس از فوریه‌ی سال ۱۹۹۸ درصدد تازه کردن نام تجاری خود برآمده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

هنوز هم در سال ۲۰۱۷ شاهد مناطقی مانند زیرزمین در مترو و یا وسط دریاچه روستایی هستیم که سیگنال داده‌های تلفن‌همراه به آنجا نمی‌رسد. هر چند Google قصد دارد مطمئن شود که عدم پوشش به حس کنجکاوی شما صدمه نخواهد زد. به‌روزرسانی جدید برنامه Google در Android، جستجوهای شما را برای زمانی که اتصال داده دوباره ظاهر می‌شود، ذخیره خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

به گزارش نشریه بلومبرگ بیش از 10 متخصص در حال تولید محتوا برای شبکه اجتماعی Facebook مارک زاکربرگ می باشند. این متخصصین دائما در حال بررسی محتواهای به اشتراک گذاشته شده در این شبکه بررسی، پاکسازی و تولید محتواهای جدید در شبکه هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۹ دي

کمپانی "ENIKS" در کارازان روسیه به تازگی در حال تست اولیه هواپیمای بدون سرنشین خود به نام "اوتکا" است. این نام در زبان فارسی به معنی اردک است. این پهپاد به درخواست وزارت دفاع روسیه طراحی و ساخته شده است. قرار است پس از پایان مراحل آزمون، این پهباد به وزارت دفاع روسیه تحویل داده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۸ دي

هنگ‌کنگ و سنگاپور در سال ۲۰۱۵ بیشترین میزان تولید زباله‌های الکترونیکی را در منطقه‌ی جنوب شرق آسیا، به ترتیب به میزان ۲۱.۷ و ۱۹.۹۵ کیلوگرم به ازای هر اینچ به خود اختصاص داده‌اند.

ادامه مطلب