محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

به گزارشی از دیوید واندروال، معاون بازاریابی کمپانی ال جی، این کمپانی قصد دارد تا چند ماه آینده از لوازم الکتریکی منزل مجهز به ماژول Wi-Fi رونمایی به عمل آورد. وی افزود تولید کننده لوازم خانگی ال جی در سه ماهه دوم سال 2017 از لوازم خانگی خود مجهز به ماژول Wi-Fi رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

باراک اوباما با انتشار میکروبلاگ خود در توئیتر، آخرین توییت خداحافظی خود را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده برای هوادارانش نوشت. توییت این سیاستمدار آمریکایی به محبوب ترین توییت در دنیای سیاست تبدیل شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۳ دي

همانطور که می‌دانید Greenpeace نام یک سازمان غیر دولتی مدافع محیط زیست است که در بیش از 40 کشور دنیا فعالیت می‌کند و از شرکت‌های فناوری به عنوان ابزارهای بزرگ اطلاع‌رسانی جهانی استفاده می‌نماید. اگرچه این شرکت‌ها به نوبه‌ی خود، به اشاعه‌ی چگونگی در اختیار گرفتن انرژی کارآمد و پایدار مرکز داده‌ها علاقه‌ی بسیار دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

تنها معمار زبان برنامه‌نویسی Swift، از نفرات بلند پایه‌ی شرکت Apple نبوده که به Tesla پیوسته است. طبق اخبار منتشر شده، Matt Casebolt، یکی از مدیران بخش طراحی محصول Apple در ماه دسامبر این شرکت را در جهت تصدی سمت مهندسی ارشد شرکت Tesla، ترک نمود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي

شهرها و شرکت‌های تاکسی‌رانی اغلب Uber را به عنوان یک تهدید می‌دانند اما سیستم خودروی اشتراکی در حال حاضر به تغییر این شرایط امیدوار است. همانطور که می‌دانید یکی از سیستم‌هایی که در مقایسه با سیستم‌های معمول‌تر حمل و نقل، جزء موارد کمتر شناخته شده به حساب می‌آید، خدمات هم‌پیمایی ridesharing می‌باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند