محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۶ دي

دفتر ملی ناسا تصاویری را از بارش برف در صحرای بزرگ آفریقا که توسط ماهواره Landsat 7 ثبت شده را منتشر کرد. به گفته متخصصین ناسا این تصاویر اثبات می کند که در این صحرا بارش برف اتفاق می افتد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

دادگاه فدرال استرالیا شرکت Valve را ۳ میلیون دلار استرالیا جریمه کرد. دلیل این جریمه رد کردن اتهامِ‌ نقض قانون حقوق مصرف‌کننده و انجام ندادن باز پرداخت آن بین سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ بوده است. با توجه به آنچه در Sydney Morning Herald ذکر شده، این مبلغ حداکثر جریمه‌ی درخواست شده توسط competition regulator استرالیا است که ۱۲ برابر بیشتر از پیشنهاد Valve اعلام شده و باید پرداخت گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

ماهنامه‌ی Fast Company در پروفایل جدیدی در چهاردهمین نسخه‌ی فضای کاری آتی خود نوشت، مفهوم کلی Silicon Alley در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و یکی از بهترین شهرهای است که اخبار کسب و کار درآن به طور سنتی منتشر نمی‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۵ دي

مقامات شرکت فناوری چینی UMI اعلام کردند که هم اکنون این شرکت به عنوان Umidigi شناخته خواهد شد. دلیل این تصمیم گسترش سبد فروش محصولات و دسترسی این کمپانی به بازار های جدید عنوان شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

تنظیم‌کننده‌های کانادا اعلام کرده‌اند، همه‌ی شهروندان باید به اینترنت پرسرعت حتی در مناطق دور، دسترسی داشته باشند. کمیسیون مخابرات و رادیو و تلویزیون کانادا (CRTC) حکم داد، در حال حاضر حداقل سرعت پهنای باند دانلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود ۱۰ مگابیت در ثانیه، یک سرویس مخابراتی اصلی را تشکیل می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

Twitter تایید کرده است که به اشتباه آمار نمایش ویدئو‌های تبلیغاتی را محاسبه کرده است و احتمالا این امر کمپین‌های تبلیغاتی بین ۷ نوامبر تا ۱۲ دسامبر را تحت تأثیر قرار داده است. Twitter علت رخداد آن را وجود دلایل فنی در به‌روزرسانی برنامه‌های خود بر روی پلتفرم Android عنوان داشته است. این شرکت متذکر شده که این مشکل هم‌اکنون رفع شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۳ دي

داخل Google احتمالا فقط اسنک رایگان و ماساژ وجود ندارد. دادخواستی از سوی یکی از مدیران تولید در روز سه‌شنبه تسلیم دادگاهی در سیلیکان‌ولی شده است که بیانگر نقض قانون کار در ایالت کالیفرنیا توسط این شرکت می‌باشد. طبق قوانین کار موجود در این ایالت، کارفرما نمی‌تواند برنامه‌های جاسوسی از کارمندان خود داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ دي

روز چهارشنبه شرکت Honda Motor اعلام کرد، با بخش خودروی‌های خودران Waymo که شرکتی مستقل با مالکیت شرکت Alphabet می‌باشد، به منظور اضافه کردن فناوری خودروی‌های خودران به وسایل نقلیه‌‌ی خود و توجه به مشتری برای نرم‌افزار کنترل و هدایت دستگاه به طور خودکار، وارد مذاکره‌ی رسمی شده است.

ادامه مطلب