سال 2016، فضاپیماهایی با همکاری اروپا و روسیه به سوی مریخ و با کمک آمریکایی ها به سوی مشتری پرتاب شدند. در واقع سال ماموریت های فضایی برای دستیابی به کشفیات کرات دیگر بود.
سال 2016، فضاپیماهایی با همکاری اروپا و روسیه به سوی مریخ و با کمک آمریکایی ها به سوی مشتری پرتاب شدند. در واقع سال ماموریت های فضایی برای دستیابی به کشفیات کرات دیگر بود.
رستوران Quince در سن فرانسیسکو، در طی عملکردی جدید غذای مشتریان خود را بر روی تبلت های اپل سرو می کند. این خبر به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.
به گزارشی از ABC News، تا چندی پیش در فضای مجازی، تصاویر کودکان در دنیای واقعی به اشتراک گذاشته می شد. اما در ماه های اخیر شاهد تصاویر مادران و عکس هایی از سونوگرافی در صفحات اینترنت هستیم. این در حالی است که یکی از روانشناسان دانشگاه وسترن سیدنی، خوان آرلاندو، می گوید این تصاویر می تواند برای کودکان بسیار آسیب زننده باشد.
به گزارش Patently Apple، کمپانی Apple اختراع میز با شارژ بی سیم را به ثبت رساند. جالب است بدانید این ایده آنقدر ها هم جدید نیست. چندی پیش IKEA نیز مبلمان مشابه با این میز را برای شارژ گجت های بی سیم ارائه کرده بود.
به گزارش BGR، دختر بچه 6 ساله، Eshlind Howell، علیرغم ممنوعیتی که مادرش برای خرید مجموعه عروسک پوکمون گو طرح کرده بود، توانست این اسباب بازی را از Amazon سفارش دهد. او نه تنها این اسباب بازی 250 دلاری را سفارش داد بلکه از طریق اسکنر اثر انگشت توانست عملیات پرداخت را نیز انجام دهد.
خبر جعلی انفجار در شهر بانکوک تایلند، منجر به اعلام هشدار از سوی سرویس منطقهای Safety Check شرکت Facebook گردید. برای مدت یک ساعت از ۹ صبح ۲۷ دسامبر به وقت محلی، هر شخصی در پایتخت تایلند شاهد خبر جعلی رخداد انفجاری گردیند و از آنها خواسته شده بود تا صحت و سلامت خود را از طریق این سرویس اعلام کنند. در حالی که در حقیقت، انفجار بمبی در این شهر رخ نداده بود.
با توجه به بررسیهای جدید Pew Research، تقریبا از ۱۰ شهروند آمریکایی ۸ نفر از خرید آنلاین استفاده میکنند. شایان ذکر است تا سال 2000، ۷۹ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده از طریق وب یا تلفنهای همراه و 21 درصد به صورت مستقیم از فروشگاه خرید میکردند. اما درحال حاضر تحقیقات نشان میدهد، به دلیل سهولت در خرید اینترنتی از طریق لینکهای شبکههای اجتماعی و به اشتراک گذاشتن آنها این رقم 15 درصد کاهش یافته است.
تحلیلگران و محققان FashionUnited با بررسی و مطالعه در شبکه های اجتماعی، از میان هزاران برند مختلف، محبوبترین های سال 2016 را انتخاب کرده اند. نتایج بدست آمده شامل تعداد مشترکان و کاربران فعال در محافل رسمی در شبکه های اجتماعی محبوب، مانند Facebook، Instaram ،Pinterest و Twitter بود.