محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

همانطور که می‌دانیم Apple در ساخت iPhone و iOS اولیه به چندین رویکرد متفاوت توجه داشته، اما اطلاعات بیشتری در زمینه‌ی نمونه‌های اولیه‌ی از دور خارج شده‌ی این شرکت در اختیار نداشتیم. حال سایت Sonny Dickson تصاویر و ویدیوهایی را منتشر کرده که مدعی است نسخه‌ی اولیه‌ی iOS به نام AcornOS را به نمایش می گذارد که با استفاده از یک Click Wheel، رابط تلفن را هدایت می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ دي

مدیر کل شرکت Razer، مینگ لی تان، در صفحه فیس بوک خود نوشت، نمونه اولیه پروژه نوت بوک Project Valerie و پروژه Project Ariana از غرفه شرکت Razer در نمایشگاه بین المللی CES 2017 به سرقت رفته است. به گفته وی این اتفاق در دست بررسی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

روز جمعه در نمایشگاه CES شرکت Baidu اعلام کرد، با همکاری شرکت چینی سازنده‌ی وسیله‌ی نقلیه‌ی مسافری BAIC Motor، در حال توسعه‌ی تکنولوژی ماشین‌های هوشمند، به ویژه سیستم رانندگی خودکار Level 3 می‌باشد. وسایل نقلیه‌ی ناشی از این همکاری تا پایان سال ۲۰۱۷ به آزمون جاده‌ای وارد خواهند شد.

ادامه مطلب
گوناگون
بهناز زادبخش۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ دي

مدیران مسئول شرکت خودروسازی فورد، انصراف خود را از راه اندازی خط تولید خودروهای لوکس در مکزیک اعلام کرده اند. شرکت فورد قصد داشت کارخانه ای را با بیش از یک و نیم میلیارد دلار در مکزیک تاسیس کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۸ دي

به گزارش نشریه The Wall Street Journal در روز جمعه، مدیران کمپانی آمریکایی Apple قصد دارند اولین شعبه رسمی این کمپانی را در کشور کره جنوبی بازگشایی کنند. تابستان سال گذشته بود که WSJ در خبری اعلام کرد مدیران کمپانی Apple می خواهند شعبه ای را در ایالت seulskogo، یعنی جایی که دفتر اصلی کمپانی رقیبش Samsung در آنجا قرار دارد بازگشایی نماید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ دي

پرسش‌ها در مورد کیفیت و چگونگی وسايل نقلیه‌ی خودران Uber همچنان ادامه دارد. یک خانم دالاسی قصد دارد از Uber و Honda به دلیل رد کردن چراغ قرمز توسط خودروی خودران آن‌ها و آسیب‌رساندن به وی، شکایت کند. این دادخواست عنوان داشته است که شرکت‌های درگیر پروژه‌ی وسایل نقلیه‌ی خودران، نه تنها موارد ایمنی را در نظر نگرفته‌اند، بلکه به راننده بدون داشتن بیمه اجازه‌ی رانندگی داده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ دي

در نمایشگاه CES امسال، Nissan اعلام داشت، در طی همکاری موجود بین Microsoft و Renault-Nissan، در حال کار با این غول نرم‌افزاری جهت استفاده از دستیار صوتی Cortana و سایر سرویس‌های پلتفرم Connected Vehicle در خودروهایش می‌باشد.

ادامه مطلب