محبوب ترین ها
گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۶ آذر

دادگاه آمریکا اعتراض سامسونگ در برابر دو اختراع ثبت شده توسط کمپانی هوآوی را رد کرد. این کمپانی چینی نیز در پی اعتراض سامسونگ، از وی شکایت کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

بنیان‌گذار موسسه‌ی سلول‌های بنیادی سرطان Napster، به نام Sean Parker، زمان را برای تکنولوژی درمان بیماری سرطان تلف نمی‌کند و در حال همکاری با موسسه‌ی Cancer Research در پیش‌بینی الگوریتم‌هایی است که می توانند neoantigen‌‌های سرطانی را در DNA به منظور استفاده‌ در درمان پیشگیرانه، کشف کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۵ آذر

Zenefits یکی از شرکت‌های برتر فناوری مالی در حوزه‌ی بیمه است و سرویس نرم‌افزارهای مبتنی بر وب را به شرکت‌های بیمه جهت مدیریت منابع انسانی با تمرکز بر پوشش بیمه‌ی درمانی آن‌ها، ارائه‌ می‌کند. لازم به ذکر است، این شرکت به عنوان سریع‌ترین شرکتِ در حال رشد در حوزه‌ی را‌ه‌اندازی کسب و کارهای نوین و کوچک با مجوز فعالیت بیمه‌گری و همچنین مدیریت مزایای کارکنان شرکت‌ها، شناخته شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۴ آذر

هفته‌ی گذشته Apple نامه‌ای را تسلیم نهاد ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌های آمریکا نمود که در آن تمایل خود را برای آزمایش وسایل نقلیه‌ی خودران اعلام کرده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

همانطور که می‌دانید شتاب‌دهنده‌ها شرکت‌هایی هستند که برای رشد ایده‌های جدید و درآمدزا، سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها به صاحبان ایده‌ها و استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند تعریفی صحیح و نمونه اولیه مناسبی از کالا و یا خدماتی که قصد نوآوری در آن صنعت را دارند، ارائه دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

گرفتن مدرک دوره‌ی چهار ساله‌ی دانشگاه در آمریکا امری پر هزینه تلقی می‌گردد. مدیرعامل LinkedIn، آقای Jeff Weiner معتقد است که آمریکاییان بیش از اندازه به آن بها می‌دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۸ آذر

به تازگی محققان هوش مصنوعی Google به پیشرفتی جذاب و چالش‌برانگیز در حوزه‌ی ترجمه‌ی هوشمند خود دست یافته‌اند. ابزار هوش مصنوعی Google برای ترجمه‌ی زبان‌های مختلف به یکدیگر، زبان داخلی خاص و اسرارآمیزی را ابداع کرده‌ است که از طریق آن می‌توان برای اولین بار زبان‌هایی را به دیگر زبان‌ها ترجمه کرد.

ادامه مطلب