محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

بخش review سایت Amazon اخیرا اقدام به محدود کردن بررسی محصول از طرف مشتریان به ۵ بار در هفته نموده است. البته به جز محصولاتی که این شرکت تأیید و توسط بازدید‌کنندگان خریداری می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

بر اساس تحلیل‌های جدید، بخش بررسی‌های سایت Amazon بیش از ۳۲۰۰۰ محصول و حدود ۶۵ میلیون بازدید داشته است. شرکت Amazon، همانطور که وعده داده در حال انجام منع بررسی‌ها با انگیزه‌ی خاص از وب‌سایت خود می‌باشد. این ممنوعیت به معنای رسیدگی به افزایش مشکل کم‌شدن بررسی‌های موثق می‌باشد که همچون معضلی بزرگ در یکی از معتبرترین خرده‌فروشی‌های آنلاین نازل شده است. شایان ذکر است این امر منجر به تولید محصولات با رتبه‌ی بالاتر می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

یک زوج نیوزلندی اولین افرادی در جهان بوده‌اند که پیتزا توسط پهباد برایشان ارسال شد. Domino Pizza پیتزافروشی بوده است که این پیتزاها را به شهری واقع در ۲۰ مایلی Auckland ارسال کرده است. طبق گفته‌ی Domino، زمان ارسال این پیتزا توسط پهباد، کم‌تر از ۵ دقیقه بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

شرکت SpaceX، متعلق به Elon Musk، قصد دارد هزاران ماهواره را جهت پوشش اینترنت با سرعت بسیار بالا برای کاربران کره‌ی خاکی ارسال کند. SpaceX در واقع شرکتی بوده است که با هدف فتح مریخ بنیان‌گذاری شده است، اما به تازگی درخواست طرح فرستادن ماهواره‌ها جهت ارائه‌ی اینترنت به جهانیان برای کمیسیون ارتباطات فدرالی آمریکا ارسال شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

Maserati اخیرا اعلام داشته است تا سال ۲۰۲۰ اولین خودروی الکتریکی خود را عرضه خواهد کرد. تصاویری نیز از این خودرو در رسانه‌ها منتشر شده است. این شرکت اعلام داشت که این خودروی دو صندلیه، مفهومی از مدل Alfieri این شرکت خواهد بود که در نمایشگاه جنووا سال ۲۰۱۴ معرفی گردید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

مانند بسیاری از انجمن‌ها، میانه‌روهای شرکت Reddit، این آزادی را دارند تا هر پست و یا گزارش نامناسب را حذف کرده یا بپسندند. اما اخیرا مدیر‌عامل Reddit، آقای Steve Huffman، گامی فراتر نهاده و به طور مستقیم در نظرات انتقادی مربوط به خود مداخله کرده است. وی به جای حذف بخشی از کامنت Spez که این نام کاربری Huffman در Reddit است، تمام کامنت‌ها را ویرایش کرده تا میانه‌روهای The_Donald، زیرگروه حامیان Trump این شرکت را متوجه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ آذر

Uber در تلاش است تا با مذاکره با کمیسیون وضع مقررات اتحادیه‌ی اروپا در هفته‌ی آینده بتواند آنان را متقاعد کند که این شرکت یک سرویس دیجیتالی است، نه یک شرکت حمل‌و‌نقل. چراکه قرار گرفتن در دسته‌ی شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس دیجیتالی و استارتاپ‌های مبتنی بر اپلیکیشن، می‌تواند Uber را از قوانین سفت و سخت شرکت‌های معمول معاف کند.

ادامه مطلب