محبوب ترین ها
نرم افزار
سید سجاد احمدی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۶ تير

Facebook Live در هفته های آینده قابلیت ها و آپدیت های کاربردی زیادی را در دسترس کاربر قرار می دهد.
یکی از آن ها امکان تغییر چهره در هنگام مکالمه زنده تصویری با دوستانتان است.
کارگردان این پروژه آقای فیدجی سیمو در این باره توضیح می دهد؛ شما می توانید شخص خاصی را که می خواهید با او مکالمه را برقرار کنید انتخاب کرده و فقط او می تواند شما را با چهره ای جدید ببیند و اینکه قبل از برقرار کردن تماس می توانید از بین ماسک ها یکی را انتخاب کرده و در طول مکالمه نیز می توانید آن را تغییر دهید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

اینکه شما بتوانید برنامه ای اندرویدی بسازید کار ساده ای نیست، مخصوصاً اگر در زمینه برنامه نویسی تازه کار باشید. دنبال برنامه ای آموزشی در این رابطه بوده اید؟ شاید به آموزشگاه های آزاد در این زمینه فکر کرده باشید، اما نه! شرکت گوگل برنامه های بهتری در این زمینه برای شما دارد؛ این شرکت برای تازه کاران دوره های آنلاینی در نظر دیده، هفته اول هم آزمایشی و رایگان است. اساتید این شرکت به شما در این رابطه آموزش های لازم را داده و شما را در ساخت اولین و ساده ترین برنامه های اندرویدی تان کمک خواهند کرد. این آموزشگاه آنلاین شما را به مرحله ای می رساند که به راحتی با Android Studio برنامه های مورد نظر خود را بسازید، البته برنامه هایی در حد مبتدی تا متوسط، انتظار ساخت برنامه ای مثل اینستاگرام را در پایان این دوره نداشته باشید، در کل می توان گفت که در این زمینه شما را به جایی که در نظر دارید خواهد رساند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

مایکروسافت نسخه جدید شیرپوینت سازگار برای دستگاه تلفن همراه را منتشر کرد. این نسخه تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده است.
نسخه استاندارد می تواند بصورت آنلاین با برنامه های مختلف Office Mobile و One Drive ارتباط برقرار کند. علاوه بر این نسخه نرم افزار تلفن همراه اجازه می دهد تا شما به Office 365 دسترسی داشته باشید .
علاوه بر این، برنامه جدید ازاطلاعات کاربران خود مراقبت خواهد کرد. شیرپوینت در حال حاضر با Microsoft Graph و با Office Graph یکپارچه سازی شده است.
این ویژگی اجازه می دهد تا کاربران قادر به پیدا کردن ارتباط بین داده ها در Office 365 و ارائه اطلاعات و مستندات مهم خود در لحظه باشند. می توانید با استفاده از کتابخانه های شیرپوینت قادر به نگهداری مستندات فایل ها، عکس ها و فایل های چندرسانه ای خود باشید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

مدیر بزرگترین شبکه اجتماعی سهوا نشان داد، چگونه برای مقابله با نظارت از خود محافظت می کند.
مدیر فیس بوک مارک زوکربرگ در صفحه خود در شبکه های اجتماعی عکسی را ارسال کرده، که در آن پانصد میلیونی شدن اینستاگرام ( متعلق به فیس بوک ) را به عنوان یک موفقیت بزرگ با کاربرانش به اشتراک گذاشته است. البته مانند همیشه هیچ چیز از چشم کاربران اینترنتی دور نخواهد ماند و اینربار کریس اولسون یکی از کاربران توییتر در صفحه خود توجه ما را به قسمت هایی از این عکس منتشر شده جلب کرد. او نشان داد که زوکر برک چگونه با استفاده از ساده ترین و مطمئن ترین راه در برابر نظارت وی محافظت می کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

این روزها فیسبوک در زمینه ادغام sms های کاربر با نرم افزار Messenger اش خیلی مشتاق است. به نظر می رسد فیسبوک با این کارش یکی از قوانین GooglePlay مبنی بر ممنوع بودن پیشنهاد به کاربر در رابطه با تغییرات settings را زیر پا گذاشته باشد. زیرا به کاربر در برنامه فیسبوک این پیشنهاد و راهنمای انجام آن داده می شود.
در هر حال اهداف فیسبوک از این کارش کاملا مشخص است. اگر شما زمان پاسخ گویی به sms هایتان را هم در messenger فیسبوک بگذرانید قطعا علاوه بر اینکه از خود messenger هم برای ارسال پیام هایتان استفاده می کنید، خرید از بخش نرم افزار ها و ابزار های جانبی نرم افزار و سرویس های پولی دیگر نیز شما را اغوا می کند و در نهایت این برای فیسبوک سودهای هنگفتی خواهد داشت.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۳۰ خرداد

مایکروسافت بطور رسمی برنامه Refresh Windows را منتشر کرد. این برنامه به شما اجازه می دهد که یک نسخه تمیز از ویندوز 10 را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و خودتان تصمیم بگیرید آیا فایل های شخصی باقی بمانند یا نه؟
چرا شما به این برنامه نیاز دارید
در صورتی که نسخه آزمایشی ویندوز10 نصب شده بر روی کامپیوتر و یا تبلت شما به درستی کار نمی کند و سبب مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری برای شما شده است، این برنامه به شما کمک خواهد کرد بدون از دست دادن فایل های شخصی خود ویندوز خود را دوباره از نو نصب نمایید و اشکالات آن را برطرف کنید.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

پدر یکی از قربانیان که، در طول حملات تروریستی در پاریس درگذشته است، از سه کمپانی توییتر، گوگل و فیس بوک جهت کمک به ترویج فعالیت های سازمان های رادیکال در این شبکه ها شکایت کرد.
رینالدو گونزالس، بلافاصله پس از حادثه، و کشته شدن دخترش در جنایت تروریستی، تصمیم به حضور در دادگاه و شکایت گرفته است. در حال حاضر تنها شاکی این شرکتها در این رابطه گونزالس می باشد و دادگاه در حال بررسی پرونده وی است.

ادامه مطلب
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۷:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۹ خرداد

تیم توسعه ی گوگل کروم در ماه می اعلام کردند که این مرورگر تا قبل از دریافت تاییدیه ی کاربران، از نشان دادن محتوای در ارتباط با Flash به غیر از چندین وب سایت مانند یوتیوب و فیسبوک خودداری خواهد کرد،
حالا با ظهور مجدد masOs Sierra ، مرورگر اپل یعنی Safari نیز به این جمع پیوسته است. اما یک قدم بیشتر رو به جلو بر می دارد. و سعی دارد تا محتوای در ارتباط با Flash را در صورت امکان با HTML5 جایگزین کند. و درغیر این صورت، به سادگی به بلاک کردن تمام محتواهای در ارتباط با Flash تا زمانی که کاربر موردنظر صریحا آن را تایید کند می پردازد.
این موضوع به وسیله ی دولوپر، اپل ریکی موندلو ( و به وجود آمدن شایعات) به وسیله ی یک پست در وبلاگ رسمی WebKit در روز سه شنبه توضیح داده شد.

ادامه مطلب