محبوب ترین ها
نرم افزار
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

از این به بعد احتمال بیشتری وجود دارد که سیگنال بهتری در تلفن همراه خود دریافت کنید.
از زمانی که گوگل، Project Fi خود را راه اندازی کرده است، تنها می توانید به تغییر جهت در بین دو شبکه ارتباطی بپردازید: Sprint و T-Mobile. اما در صورتی که در منطقه ای هستید که تنها یکی یا هیچ کدام از این دو شبکه به اندازه ی کافی خوب نیستند، باید چه کاری را انجام دهید؟ از امروز به بعد با مشکلات کمتری در این زمینه روبرو خواهید شد. تلفن های همراه آمریکا به عنوان شریک سوم Project Fi ثبت نام کرده اند که به شما هم پوشش بهتری برای خطوط تلفن و هم شانس بیشتری برای افزایش سرعت داده های LTE ارائه خواهند داد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ خرداد

کمپانی یاهو اعلام کرد که تا تاریخ 5 آگوست معادل با 15 مرداد پیام رسان قدیمی این کمپانی یعنی یاهو مسنجر را غیر فعال خواهد کرد.
قدیمی ترین خدمت یاهو، که در آن زمان یاهو پیجر نامیده می شد، برای همیشه متوقف خواهد شد.
در گزارشی که توسط مسئولین یاهو منتشر شد آمده است:
" ما ازهمه کاربران خود دعوت می کنیم که به تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود در یاهو مسنجر جدید اقدام نمایند. زیرا دیگر از سرویس قدیمی پیام ریان این کمپانی پشتیبانی نخواهد شد و در تاریخ 5 آگوست کاربران نسخه قدیمی دیگر قادر به ارسال پیام و ورود به این پیام رسان نخواهند بود. در دسامبر سال ۲۰۱۵ یک نسخه جدید از Yahoo Messengerبه کاربران معرفی شد که قابلیت های بیشتری از جمله امکان ارسال پیام‌ها به صورت هوشمند، تصاویر و حتی تصاویر مترک در گفتگوهی دونفره را برای کاربران ارائه می کند. اما از شما می خواهیم همگی از این پیام رسان خاطره انگیز و به یاد ماندنی را ترک به نسخه جدید ما ملحق شوید . تمام هدف ما فراهم کردن بهترین خدمات برای شما خواهد بود اما پیام‌رسانی همچنان از طریق API یاهو امکان پذیر خواهد بود."

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

تاکسی های Uber در شهر بمبئی هند به زودی این امکان را برای مسافرانشان فراهم می کنند که با استفاده از سرویس Gaana که مشابه Spotify است در مسیر خود به سمت مقصدشان به سیستم صوتی تاکسی وصل شده و آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهند.
پروژه اولیه در بمبئی استارت خورده است و به زودی در شهر های دیگر هند نیز فعال می شود. این پروژه در همان راستای رابطه بین Spotify و Uber در آمریکاست با این تفاوت که دیگر نرم افزاری مشترک وجود نخواهد داشت.
مسافران می توانند از این پس موزیک مورد علاقه شان را از اسپیکرهای تاکسی با استفاده از کابل یا بلوتوس گوش دهند. رانندگان نیز شامل بخشی از این پروژه شده و می توانند دو ماه به صورت رایگان از سرویس پرمیوم Gaana استفاده می کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ خرداد

سینماتوگراف عکس هایی که پس زمینه ثابت داشته و عنصری از تصویر جلویی متحرک است قبل ها برای ساخت به کار و زحمت زیادی نیاز داشت، اما امروزه همانطور که می دانید همه چیز ساده شده است.
گوگل در آخرین نرم افزار خود بر روی iOS با نام “Motion Stills” این امکان را برای شما فراهم می کند که عکس هایی با پس زمینه ثابت و سوژه متحرک درست کنید. با ادغام “Apple's Live Photos” و “Google's video stabilization” شما میتوانید عکس هایی پویا با پس زمینه ای ثابت درست کنید.
نرم افزار جدید گوگل با استفاده از تکنولوژی های مختلفی که گوگل در زمینه های گوناگونِ کار با عکس فراهم کرده عمل می کند،

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارشی از دیلی میل؛ آدام گرانت متخصص در زمینه رواانشناسی، با بررسی اینکه کدام یک از مرورگر ها از محبوبیت بیشتری نزد کاربران خود برخوردارند به نتایج ارزشمندی دست یافته است. به گفته وی؛ بیشتر افراد دو مرورگر فابرفاکس و کروم را ترجیح می دهند بازده های متفاوتی نسبت به کاربران مرورگر هایی نظیر سافاری و اینترنت اکسپلورر دارند.
این آزمایشات توسط مایکل هاسمن بر روی رفتار بیش از 30 هزار مورد و در رابطه با حرفه هایی که بصورت مستیم با مشتریان سروکار دارند صورت گرفته است.
آنان دریافتند در یک اداره کارمندان 15 درصد بیشتر از فایرفاکس و کروم در مقابل اینترنت اکسپلورر و سافاری استفاده می کردند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

مایکروسافت با رد خبر اجبار کاربران برای ارتقا ویندور خود به نسخه 10، در بخش پشتیبانی وب سایت این کمپانی دستورالعمل غیر فعال کردن بروز رسانی ویندوز را اعلام کرد.
مسئولین این کمپانی در بیانه ای اعلام کردند:
" ارتقا به ویندوز 10 برای کاربران امری انتخابی است و ما هیچگاه کاربران خود را مجبور به تغییر سیستم عامل ابزاری آنها نخواهیم کرد. این تنها یک سیستم اطلاع رسانی دوره ای است که کاربر می تواند در زمان مناسب آن را تایید و در صورت عدم تمایل اقدام به لغو آن کند.بروز رسانی به کاربر کمک می کند، تا بتوانند از آخرین قابلیتهای امنیتی و کاربردی ویندوز بهرهمند شود. ما همیشه با گوش دادن به نظرات کاربران خود در بهبود فرآیند بروزرسانی سیستم عامل های خود بهره برده ایم. همچنین کاربران ما با تایید نسخه بروز رسانی جدید می توانند از خدمات پشتیبانی رایگان مایکروسافت برخوردار شوند"

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

درست است که گرداننده اصلی فیسبوک است, اما باید نگران اکانت هایی که در شبکه های اجتماعی دیگر دارد نیز باشد.
قطعاً فعال ترین اکانت مارک زوکربرگ اکانت فیسبوکش است، اما او اکانت های دیگری نیز در شبکه های دیگر اجتماعی دارد و بعد از اتفاقی که افتاد یاد می گیرد که اکانت های دیگرش هم به همان اندازه مهم هستند. به نظر می رسد که اکانت های اینستاگرام, Linkedin, Pinterest و توییترِ مارک، تا حدودی در دسترس خرابکاری هکرها قرار گرفتند. در بعضی موارد این کار برای نشان دادن ضعف سایت ها و به رخ کشیدن توانایی هکرها صورت می گیرد. هنوز مطمئن نیستیم که هکرها به ایمیل شخصی مارک دسترسی پیدا کرده اند یا نه، اما اگر در همه اکانت هایش از همان ایمیل استفاده کرده باشد به احتمال زیاد حادثه 2012 ای که برای Linkedin (میلیون ها پسورد در آن سال از کاربران Linkedin دزدیده شد.) اتفاق افتاد نمی تواند بی ربط به این قضیه باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سید سجاد احمدی۴:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۸ خرداد

به یاد دارید زمانی را که فیسبوک کاربران را وادار کرد از پیام های آنی در صفحه فیسبوک خود استفاده نکنند و به جای آن به سمت مسنجر بروند؟
این شبکه اجتماعی از نو اقدامی شبیه به این را در دستور کار خود دارد.
گزارش های اخیر نشان داده که کاربران در صفحه وب گوشی خود نمی توانند به پیام هایشان دسترسی داشته باشند یا اینکه برای دسترسی به مشکلاتی بر می خورند.
به گزارش" androidauthority " کاربران اندروید در صفحه فیسبوک خود با پیغامی مبنی بر "مکالمه شما به مسنجر انتقال داده میشود" مواجه می شوند و به صورت خودکار به سمت "Googleplay" هدایت می شوند, تا برنامه مسنجر آقای زوکربرگ را دانلود کنند. البته من با مرورگر "کروم" بر روی”ios” با چنین مشکلی مواجه نشدم.

ادامه مطلب