محبوب ترین ها
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

شورای حمایت از مصرف کننده در نروژ، از کمپانی FitnessKeeper در رابطه با نرم افزار RunKeeper شکایت خود را ثبت نموده است. این سازمان عنوان می کند که این برنامه حرکات کاربر و مسیر های رفت آمد آنان را ثبت می نماید و اطلاعات را در اختیار سازندگان قرار می دهد.
نرم افزاری برای دویدن

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

طبق گزارش کمپانی آنی، با بررسی یکی از محبوب ترین و سود آورترین برنامه فروشگاه موبایل یعنی Google Play، مشخص شد ده برنامه محبوب و پر بازدید این فروشگاه شامل 3 اپلیکیشن شبکه های اجتماعی، 5 پیام رسان عمومی، یک سرویس بهینه سازی دستگاه و برنامه چراغ قوه بوده است.
گوگل نام تجاری این برنامه را در سال 2012 از Android Market به Google Play تغییر داد که هرساله میزان خرید و سوددهی آن نیز بیشتر می شود.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۴:۳۳ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت

بسیاری از صاحبان دستگاه های تلفن همراه بر روی سیستم عامل آندروید بطور مداوم با پیام تبلیغاتی مزاحم موجود در سرویس گوگل پلی مواجه می شوند.
این کمپانی در حال حاضر خبر خوبی را برای کاربران این سرویس دارد .آن هم این است که بزودی از شر آگهی های تبلیغاتی مزاحم خلاص خواهند شد و به راحتی می توانند جستجوی خود را انجام دهند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

روزنامه وال استریت ژورنال در روز دوشنبه به نقل از یکی از منابع دولت اعلام کرد کمپانی توییتر، دسترسی مقامات آمریکایی در زمینه تجزیه و تحلیل داده اطلاعات شخصی کاربران این شبکه اجتماعی را، مسدود کرد.
این کار با همکاری شرکت Dataminr به جهت جمع آوری اطلاعات از نشریات اجتماعی برای شرکت های خصوصی و تجزیه و تحلیل داده ها برای رونق کسب و کار، انجام گرفته است.
در طول دوسال گذشته این شرکت با همکاری سازمان اطلاعاتی آمریکا به تجزیه و تحلیل پست های منتشر شده کاربران اطلاعاتی در خصوص خطر احتمالی حملات تروریستی، شورش ها و دیگر رویداد های بالقوه مهم می پرداخته است.
با توجه به این گزارش، سازمان اطلاعات ایالات متحده آمریکا با کمک این شرکت به اطلاعات در مورد حملات تروریستی پاریس در ماه نوامبر قبل از وقوع و بدست آوردن پیام بمب گذاری بروکسل در ماه مارس 10 دقیقه قبل از وقوع، دست یافته بوده است.
توییتر اعلام کرده از این پس اطلاعات قرار داده شده در شبکه های اجتماعی برای عموم در دسترس خواهد بود و مقامات امنیتی می توانند مانند یک کاربر معمولی و با باز کردن صفحات به اطلاعات دست یابند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش مسئولین مایکروسافت این کمپانی، مقدار فضای ذخیره سازی رایگان را در OneDrive کاهش داد.
تا چندی پیش یکی از خدمات مایکروسافت با نام OneDrive، 15 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به صورت رایگان مشتریان ارائه می داد. اما این کمپانی به تازگی اعلام کرده است که در ماه آگوست سال جاری این میزان فضا را تا سه برابر، یعنی 5 گیگابایت کاهش خواهد داد.
البته کمی تغییردر روش محاسبه ترافیک رایگان نیز صورت خواهد گرفت. مشتریانی که در روز های آینده ثبت نام می کنند تنها از 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار خواهند بود و کاربران قدیمی که 15 گیگابایت اطلاعات ذخیره شده دارند تنها تا ابتدای آگوست می توانند به صورت رایگان از این فضا استفاده نمایند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۶ ارديبهشت

مایکروسافت روز گذشته، رسما از نسخه بروز رسانی شده SharePoint پرده برداری کرد. مسئولین این شرکت در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و توسعه این برنامه در بازار، از ماه مه تا ژوئن سال جاری هستند.
خبرگزاری بلومبرگ مجله تخصصی بازار سرمایه، درتاریخ 4 می منتشر کرد نسخه بروز رسانی SharePoint در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، سازندگان این برنامه گروهی چند ملیتی در مایکروسافت هستند که برای اولین بار این برنامه را در سال 2001 رونمایی کردند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

نمایندگان شبکه اجتماعی توییتر، فناوری جدیدی را ایجاد کردند، که قادر به تولید محتوای آنلاین بدون کمک نیروی انسانی و ارائه محتوای ویدئویی بر اساس جستجوی کاربران خواهد بود.
این تکنولوژی به کاربران امکان می دهد که دقیقا برنامه مورد نظر خود را بر اساس نیازمندی با ورود کلمه مورد نظر پیدا کنند. کمپانی دلیل راه اندازی این سیستم را شکایت کاربران اعلام کرد. متخصصین این شرکت می گویند؛ در لحظه محتواهای متفاوتی با نام های مشابه در اینترنت وجود دارد که باعث می شود کاربر نتواند با جستجوی ویدئو مورد نظر، به هدفش برسد.
در نتیجه این مشکل سبب شد تا برنامه نویسان با ایجاد هوش مصنوعی بتوانند بصورت خودکار محتوای فایل ها را خوانده و بنا به نیاز و جستجوی کاربر اطلاعات را در اختیارش قرار دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت

متخصصین کمپانی Dr.Web CureIt؛ به کاربران گوگل کروم و شبکه اجتماعی فیس بوک در خصوص برنامه جدید ویروسی هشدار دادند. این ویر.س تروجان در غالب یک پلاگین برای مرورگر گوگل کروم و یکSpam (هرزنامه) برای شبکه های اجتماعی طراحی شده است.
این ویروس که Plug.1074. نام گذاری شده می تواند به راحتی فرمت گوگل کروم را تغییر می دهد. و پس از نصب سبب تغییر مشخصات فردی در صفحات اجتماعی می شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند