محبوب ترین ها
تکنولوژی
رضا رزمی۱۴:۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

چندی پیش اپل اولین گجت پوشیدنی خود را معرفی و روانه بازار کرد و به نظر می رسد که با استقبال خوبی هم روبرو شده است. این استقبال زمینه را برای ورود ابزارهای جانبی هم هموار میکند. در همین راستا شارژر ایستاده ای وارد بازار شده است که به شما کمک می کند تا راحت تر گجت خود را شارژ نمایید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۰:۱ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت

پرینتر های سه بعدی جدا از انقلابی که در زمینه تکنولوژی اینجاد کرده اند و طراحی و ساخت بسیاری از چیزها را ساده تر از گذشته کرده اند، وارد بخش پزشکی هم شده اند و به نظر می رسد که شاهد انقلابی بزرگ در علوم پزشکی هم خواهیم بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا رزمی۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۰ ارديبهشت

کمپانی مایکروسافت در روز گذشته کنفرانس خبری خود را در شهر San Francisco برگزار کرد. در این کنفرانس مایکروسافت به معرفی برخی از امکانات جدید خود برای طراحان و توسعه دهندگان وب را معرفی کرد که از مهمترین آنها می توان به این مورد اشاره کرد که از این پس می توانید اپلیکیشن های iOS و Android را بر روی پلاتفرم ویندوز داشته باشید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت

علم و تکنولوژی به صورت مهار نشدنی در حال پیشرفت می باشند و هر روز سایه این پیشرفت در بخش جدیدی از زندگی ما دیده می شود. آیا تا کنون در باره ساعت اتمی چیزی شنیده اید ؟

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت

گوگل سرانجام سرویس شبکه موبایلی خود را راه اندازی کرد این سرویس که با نام Project Fi معرفی شده به کاربران اجازه می دهد تا از سرویس اینترنت خود نهایت استفاده را داشته باشند. البته این پروژه Fi در حال حاضر در آمریکا و تنها برای صاحبان Nexsus 6 قابل استفاده می باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت

ساعت هوشمند LG با نام Urbane فروش خود را از این هفته آغاز می کند. در حال حاضر این گجت پوشیدنی کمپانی LG تنها مدل موجود در بازار است که با آخرین ورژن Android ارائه می شود. فروش این گجت پوشیدنی از این هفته در کره جنوبی آغاز می شود و بعد از آن در 13 کشور دیگر از طریق Google Store در دسترس کاربران خواهد بود.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت

در دنیای امروزه که می شود سایه تکنولوژی را بر سر هر بخشی از زندگی روزمره دید ، اتومبیل ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. تا همین چند سال پیش نمونه عکسی که در بالا میبینید را می توانستید در فیلم ها یا داستان های تخیلی ببینید. اما کمپانی Chevrolet روز یک شنبه این ماشین تخیلی را به دنیای واقعی معرفی کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۹:۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱ ارديبهشت

گوکل هم اکنون به شما اجازه می دهد تا بتوانید تاریخچه جستجوی خود در اینترنت را دانلود کنید. گزینه ای که به شما این امکان رو میدهد تا بتوانید مروری بر رفتار آنلاین خود داشته باشید. در ادامه با ما باشید با راهنمای دانلود تاریخچه جستجوی شما در اینترنت.

ادامه مطلب