محبوب ترین ها
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

در نمایشگاه CES 2015 ویدئو پروژکتور هوشمندی معرفی شد که با توجه به کارایی قابل توجه خود حجم کوچک و مناسبی دارد. این ویدئو پروژکتور که محصول کمپانی ZET می باشد Spro 2 نام دارد و قادر است تصویری تا 120 اینچ را برای شما به نمایش در بیاورد، اما این همه کارایی این دیوایس کوچک نیست بلکه ساده ترین بخش آن است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۶:۸ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين

همانطور که در خبر قبلی اطلاع داده بودیم ، آپدیت جدید مایکروسافت برای پیش نمایش ویندوز فون ها باعث ایجاد مشکلات جدی در آنها شده بود، هم اکنون مایکروسافت آپدیت جدیدی ارائه کرد که به برطرف کردن این مشکلات کمک میکند. داستان از این قرار بود که مایکروسافت آپدیت جدیدی منتشر کرد که در آن کاربران می توانستند پیش نمایش Windows Phone 10 را نصب کنند اما کمی پس از ارائه این آپدیت بسیاری از کاربران Lumia 520 , 521 , 525 با مشکل مواجه شدند. این گوشی های جزو ضعیف ترین محصولات ویندوز فون هستند که با 500 مگابابت رم قابلیت نصب ویندوز 8 را داشتند. پروسه آپدیت برای آنها به خوبی پیش رفت و مشکل از آنجا شروع شد که تصمیم گرفتند به ویندوز 8.1 برگردند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

کمپانی اپل مدتهاست که بر روی پروژه Apple Pay کار میکند. Apple Pay به کاربران کمک میکند تا بتوانند فاکتور وسایل خریداری شده در هر فروشگاهی را با موبایل و یا Apple Watch خود پرداخت کنند. به نظر می رسد که این سیستم پرداخت کم کم آماده شده و بنا به گزارشات بدست آمده از پاییز امسال کار خود را آغاز می کند در همین راستا کمپانی اپل تصمیم گرفته تا این کار را از کانادا شروع کند و با 6 بانک بزرگ این کشور مذاکراتی را انجام داده که آنها هم با انجام این کار موافقت کرده اند

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱:۲۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودیم ، پرینترهای سه بعدی انقلابی را می توان انقلاب نسل حاضر دانست و هر روز درباره آن بیشتر و بیشتر خواهیم شنید ، این محصول فوق العاده که هر روز در حال پیشرفت است به نظر می رسد کهدر آینده نه چندان دور وارد خانه های ما خواهد شد و کاربران به راحتی می توانند تنها با چند کلیک ساده دنیای خیال تا واقعیت را طی کنند و این موضوع می تواند زمینه ساز طراحی و پیاده سازی محصولات خلاقانه بسیاری باشد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۳:۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين

تب باریک شدن اسمارت فون ها به لپ تاپ ها هم سرایت کرده و کمپانی های مختلف برای قدرت نمایی هم شده ، سعی می کنند هر بار محصول باریکتری را روانه بازار کنند. کمپانی اپل هم چندی پیش شاهکار جدید خود در را معرفی کرد ، این لپ تاپ به حدی باریک است بجز یک پورت USB-C هیچ پورت دیگری ندارد و یا به زبان دیگر به دلیل باریکی بیش از حد امکان اضافه کردن پورت دیگری وجود ندارد. اما چاره چیست ؟ چطور می توان از پورت های دیگر در این لپ تاپ زیبا بهره برد؟ در ادامه مطلب با ما باشید با ارائه راهکاری کاربردی برای حل این مشکل.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۹:۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

کمپانی Yahoo در حال آماده سازی اپلیکیشن پیام رسان برای اسمارت فون ها می باشد. کمپانی Yahoo یکی از اولین کمپانی ها در زمینه ساخت نرم افزار های ارتباطی بود و مسنجر یاهو مدت هاست که مورد استفاده کاربران قرار می گیرد اما به نظر می رسد با همه گیر شدن اسمارت فون ها و اپلیکیشن های آنها کمپانی Yahoo سیاست جدیدی را در پیش گرفته است.آنها به دنبال ساخت یک اپلیکیشن موبایل جدید، با قابلیت های فراوان هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۸ فروردين

اگرمرور کوتاهی به همین چند سال گذشته بکنید ، حتما به یاد خواهید آورد که برای خریدن یک PC خانگی ، اولین چیزی که میبایست تدارک ببینید یک میز کامپیوتر مناسب بود ، برای اینکه برای قرار دادن کیس و مانیتور خورد به فضای کافی احتیاج داشته باشید و پس از چند سال هم بجز برخی از گیمر ها و علاقه مندان پر و پا قرص PCها ، اکثر کاربران به سمت خرید لپ تاپ روی آوردند ، اما تا چه حد از پیشرفت و تغییر PCها اطلاع دارید؟ آیا می دانید PCهایی بسیار کوچک تر از لپ تاپ و حتی مدل های جیبی هم وجود دارد؟

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا حسن زاده۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين

برای حفاظت از اطلاعات خود چه میکنید؟ مسلم است که یکی از راهها انتخاب پسورد است اما برای حفاظت اطلاعات در اینترنت چه کاری انجام میشود؟ بله درست است یکی از بهترین انتخاب ها رمزگذاری اطلاعات و یا استفاده از پروتکل های امن میباشد که این کار بر روی پروتکل HTTPS انجام میشود. آیا به این فکر کرده اید که آیا این امنیت 100درصد است یا خیر؟ چطور میشود که یک پروتکل امن خود موجب نا امنی شود؟ با ما باشید در ادامه مطلب تا چگونگی این اتفاق را برای شما بازگو کنیم.

ادامه مطلب