محبوب ترین ها
تکنولوژی
رضا رزمی۷:۲۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

فکر کنم همه ما موافق باشیم که کمپانی Mercedes Benz یکی ار نوع آورترین و با هوش ترین کمپانی های خودرو سازی بوده و هست. Benz محصول جدید خود را رونمایی کرده که بسیاری از کارشناسان را به تحسین وا داشته است.
خودرو جدید و متفاوت این کمپانی EO 2 نام دارد. محققان و طراحان این خودرو مدعی هستند که این خودرو برای شهرهای شلوغ و بر رفت و آمد با طرافیک های سر سام آور بهترین گزینه هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سپیده افتخاری۶:۲۱ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

آیا دوست دارید زمانی که با کامپیوتر خود در حال کار هستید یک reminder برنامه هایتان را به شما یادآوری کند؟ گوگل به تازگی این امکان را به کاربران خود داده تا برنامه های خود را به Application مورد نظر داده و به هنگام سر رسید زمان مقرر آن ها را یادآوری کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سپیده افتخاری۵:۳۷ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

شرکت الکترونیکی فیت به تازگی لامپ های کم مصرف LED را معرفی کرده است که از طریق شبکه بلوتوث محلی با تلفن همراه و دیگر لامپ های خانه در ارتباط است. این محصول که با برند HomeBrite شناخته می شود قرار است که در ماه آگوست امسال وارد بازار شود.
شبکه ایجاد شده از لامپ های HomeBrite به طور منظم به یکدیگر زمان را یادآوری می کنند تا در راس ساعتی که شما در تنظیمات مشخص نموده اید روشن و در راس ساعتی که شما تنظیم کرده اید خاموش شوند. شما همچنین می توانید برنامه های پیچیده تری مثل کاسته شدن به مرور نور تا زمان خاموشی یا افزایش به مرور نور را برای HomeBrite تعریف کنید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سپیده افتخاری۳:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

این مرورگر جدید با نام Edge از ActiveX و سایر تکنولوژی های قدیمی رها خواهد شد ، که این امر یک مزییت رقابتی برای این مرورگر تلقی می شود و حرکتی رو به جلو دارد.
Microsoft قصد دارد که این مرورگر با شروع تازه ای همراه باشد و بسیاری از تکنولوژی های مربوط به IE را در آن حذف کرده است. مرورگر Microsoft صدها ویژگی و توانایی را در طی سال ها انباشته کرده که به هنگام معرفی شایستگی خود را به نمایش می گذارد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سپیده افتخاری۱:۳۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۰ ارديبهشت

در اینجا قصد داریم طریقه ی شروع کار و همچنین چند روش در خصوص نحوه ی عملکرد آن را به شما آموزش دهیم.
به تازگی +Google از یک سری از ویژگی های جدید خود با نام کلکسیون (Collections) پرده برداری کرده است، که این ویژگی به کاربران این اجازه را می دهد که پست های خود را اعم از عکس ها، ویدئوها را بر اساس موضوع طبقه بندی کنند. کلکسیون از سایر صفحات و جوامع متمایز بوده به این صورت که کاربر، تنها شخص مجاز به مدیریت محتوا می باشد و پست ها در نمایه ی کاربر (profile) برای دنبال کننده ها (followers) ظاهر می شود. این ویژگی هم اکنون تنها برای اندروید(Android) و وب (Web) برای سیستم عامل های iOS بر اساس گوگل قابل استفاده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مصطفی طبری۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

چند ماه پیش سامسونگ نسخه Innovator Edition هدست واقعیت مجازی Gear VR را معرفی کرد که با دو گوشی جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج سازگاری دارد. این هدست که ماه گذشته برای پیش فروش در دسترس قرار گرفت اکنون روانه بازار شده و حالا کاربران می توانند آن را به راحتی خریداری کنند.
کاربران در حال حاضر می توانند این هدست را از فروشگاه سامسونگ یا Best Buy با قیمت 200 دلار خریداری کنند. البته توجه داشته باشید که این نسخه خاص برای دو پرچمدار جدید سامسونگ طراحی شده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا رزمی۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت

نمایشگاه دستاوردهای تکنولوژی که چندی پیش در نیویورک برگزار شد نشان می دهد که خودرو سازان کم کم در حال روی آوردن به سمت استفاده از نرم افزار ها و بهره بردن از کمپانی های نرم افزاری هستند. کمپانی Volkswagen یکی از تولید کنندگان قدیمی و به نام صنعت خودرو سازی است. این کمپانی سه شنبه گذشته خبری منتشر کرد که به زودی اپلیکیشن جدیدی برای Apple Watch ارائه خواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
رضا رزمی۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

فوتبال یکی از جذابترین ورزش هایی است که هر کدام از ما حداقل یک بار به تماشای آن نشسته ایم و عجیب نیست اگر این علاقه و هیجان به دنیای ربوتیک هم کشیده شود. تیم روبوتیک دانشگاه نیوکاسل در مسابقات CeBIT که در سیدنی استرالیا برگزار شد موفق شد تا در چند بخش برنده این مسابقات شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند