محبوب ترین ها
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۹ ارديبهشت

اپل واچ از یک تراشه تحت عنوان Apple S1 بهره می برد که هنوز اپل مشخصات فنی آن را افشا نکرده است. اما به هر حال این تراشه کوچک یک دستاورد بزرگ محسوب می شود، چرا که قابلیت های بسیاری را در یک ابعاد 5.2 x 6.2 میلی متری ارائه می کند.
بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از اجزای مختلف درون این چیپ مطلع شوند. یکی از مواردی که اخیراً افشا شده این است که این چیپست توسط سامسونگ و با فناوری 28 نانومتری تولید شده است.
اگرچه اپل طراحی آن را انجام داده اما این شرکت کره ای وظیفه تولید آن را برعهده دارد. بسیاری از چیپست های استفاده شده در گوشی های موبایل جدید از فناوری ساخت 20 نانومتری بهره می برند و حتی سامسونگ از تراشه های 14 نانومتری در دو پرچمدار خود استفاده کرده است، بنابراین این سوال مطرح می شود که چرا اپل از فناوری جدیدتر استفاده نکرده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۷ ارديبهشت

با تمام کاستی هایی که می توان به Apple Watch نسبت داد اما یک چیز درباره آن کاملا روشن است و آن این است که اگر یکی از این ساعت ها را به مدت چند روز داشته باشید، بعد از آن دیوانه وار آنرا دوست خواهید داشت. یکی از نویسندگان سایت nextweb در گزارشی نوشت: نه تنها این ساعت ها خوب هستند بلکه تا کنون هر فردی که بدبینانه به این محصول نگاه می کرد تنها پس از چند دقیقه ور رفتن و بازی کردن با این گجت از فردی بدبین به فردی هیجان زده تبدیل شده است و این اتفاق مرا به یاد اولین آیفون ارائه شده به بازار می اندازد. بسیاری آن را دوست نداشتند و آنرا رد میکردند ولی زمانی که یک از آنها را به مدت چند دقیقه در اختیار گرفتند، شما می توانستید هیجان زدگی را در چهره آن فرد ببینید و با این اتفاق خریدار بعدی این محصول بودند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

ساعت یکی از لوازم لوکس و زینتی است که بیشتر ما از آن استفاده می کنیم، همچنین همه ما میدانیم که قبل از اینکه ساعت های هوشمند نگاه ها را به خود جذب کنند این کمپانی های سوئیسی بودند که حرف اول در زمینه تولید ساعت را می زدند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا رزمی۱۵:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت

بعد از اینکه Apple Watch وارد بازار شد به نظر می رسد که بازار لوازم جانبی آن هم داغ شده است. کمی قبل تر یکی از استندهای ارائه شده برای این گجت کوچک را معرفی کردیم. اما به نظر می سد تعداد زیادی از این استندها در حال ورود به بازار می باشند به همین خاطر 10 نمونه از پرطرفدار ترین استندهای Apple Watch را به همراه قیمت برای شما در ادامه مطلب قرار داده ایم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رامین حسن زاده۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۹ ارديبهشت

اپل بعد از معرفی ساعت هوشمند خود با سیلی از سفارشات روبه رو شد که همین امر سبب شد که در عمل به وعده خود دچار مشکل شود و نتواند به اندازه کافی ساعت هوشمند تولید کند و مشتریان باز باید منتظر بمانند .در بررسی های انجام شده توسط موسسه تجارت الکترونیک Slice Intelligence تنها 22 درصد از 1.7 میلیون سفارت این ساعت آماده شده و به مشتریان تحویل داده شده است

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت

ماه های گذشته صحبت های بسیاری در باره شکست پروه عینک گوگل (Google Glass) بر سر زبان ها آمد و تا حدودی خود گوگل هم قبول کرد که این گجت پوشیدنی با استقبال کاربران روبرو نشده ، پروژه عینک های هوشمند توسط چندین کمپانی دنبال شد و بسیاری از آنها در اواسط راه متوفق شدند چرا که هیچ کدام نتوانستند نیازهای کاربران را برآورده سازند یا به نوعی دیگر می توان گفت که تمامی گجت های ارائه شده نتوانستند کاربران را متقاعد به خرید این گجت کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۹:۸ - ۱۳۹۴ جمعه ۴ ارديبهشت

یک زوج اسپانیایی برای خرید Apple Watch به لندن آمدند تا جزو اولین افرادی باشند که این گجت را در دست می گیرند. همسر Josep گفت: زمان مسافرت خود را در این تاریخ قرار دادیم تا موفق شویم دیوایس جدید کمپانی اپل را خریداری کنیم و نکته جالب اینکه Josep اولین نفری بود که موفق شد Apple Watch را در دست بگیرد و از فروشگاه خارج شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين

Thumbnail track pad نام کوچکترین دیوایس پوشیدنی ای است که هفته دیگر وارد بازار خواهد شد. این دیوایس کوچک که با آن می توانید موبایل خود را کنترل کنید شبیه به ناخن مصنوعی می باشد که بر روی ناخن شصت شما قرار می گیرد و کاربران می توانند در مواقعی که دستانشان پر است و یا دوست دارند پیام سریع بفرستند از این دیوایس کوچک استفاده کنند.

ادامه مطلب