محبوب ترین ها
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۴:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

برخی پروژه های کیک استارتر موفق می شوند رکوردهای جدیدی بر جای بگذارند یا بخش زیادی از جامعه را تحت تاثیر خود قرار دهند، اما پشت هر داستان موفقیت، می توان شکست و ناکامی را نیز دید.
گاهی اوقات یک پروژه فوق العاده بنظر می رسد اما واقعیت قصه دیگری برای آن رقم می زند، درست مانند فیلمی که هیچ کسی انتظاری به فروشش ندارد اما رکورد فروش را جابجا می کند و فیلمی دیگر برخلاف انتظار همه، به یک شکست بزرگ تبدیل می شود. پروژهCST-01 Watch تقریباً همین وضعیت را داشت و کنسل شد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۹:۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

همانطور که جنگ بین ساعت اپل و اندروید ویر (Android wear) شکل میگیرد، گوگل دائما به خریداران یادآوری میکند که دستگاهش از همه قابل تنظیم شدن تر است. این پیام هم به گوش طراحان خانگی میرسد که دنبال چیزی اند که به اسباب بازی های جدیدشان بخورد و هم کمپانی هایی که دنبال راهی دیگر برای به وجود آوردن #brandlove اند.
علاوه بر حدود 1500 صفحه ی ساعتی که در android wear آماده است ، گوگل امروز از 17 برند جدید پرده برداری کرد. اگر برای اینکه کدام برند را انتخاب کنید و بفهمید کدام از همه بهتر است ، به کمک نیاز دارید، ما اینجاییم.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۰:۱۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳ تير

اگر کسی را میشناسید که مشکل وقفه ی تنفسی در خواب را دارد احتمالا با ماسکهای CPAP ( فشار مسیر جریان هوای مثبت و مداوم) سنگین آشنایی دارد که لوله ی خرطومی و بند دارند و در هنگام خواب روی صورت گذاشته میشوند. یک کمپانی در برلینگتون، ماساچوست، در حال جمع کردن سرمایه است تا بتواند این وسیله ی 3 دلاری را جایگزین ماسک های CPAP کند تا مردم بسیاری که مشکل تنفس در خواب را دارند بتوانند از آن استفاده کنند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

دستگاهی جدید توسط سازمان FDA آمریکا مورد تایید قرار گرفت که به افراد نابینا کمک می کند تا ببینند.
این دستگاه که BrainPort V100 نام دارد، برای 250 هزار آمریکایی نابینا در نظر گرفته شده و قیمتی معادل 10 هزار دلار دارد. به گفته ی رابرت بِکمن، مدیر اجرایی ارشد شرکت Wicab، این دستگاه از سه قسمت تشکیل شده و تصاویر توسط دوربین تعبیه شده روی عینک کاربر ثبت می شوند. این تصاویر از طریق یک کنترلر دستی به یک دستگاه کوچک 1 اینچ مربعی شامل 400 نقطه الکتریکی شبیه سازی کننده که روی زبان فرد قرار گرفته، فرستاده می شود.
کاربران به مرور یاد می گیرند که الگوهای حبابی یا شبیه سازی روی زبان آنها نشان دهنده چه نوع اجسامی در اطرافشان می باشد. ما نمی خواهیم امید واهی را در این افراد ایجاد کنیم، آنها باید با این تکنولوژی تمرین کرده و با آن خو بگیرند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۶:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

سفارشی سازی محصولات یکی از حوزه های بسیار پول ساز برای تولیدکننده ها محسوب می شود. شرکت هایی نظیر ال جی و موتورولا از این گرایش بازار به خوبی باخبر بوده اند و همیشه گزینه های خوبی را پیش روی خریداران قرار داده اند. V-Moda برندی است که احتمالاً اگر هدفون باز نباشید نام آن را خیلی نشنیده اید، اما باید بدانید این تولیدکننده، هدفون های بسیار خوبی را تولید می کند و قرار است بزودی بین شرکت هایی قرار بگیرد که امکان سفارشی سازی سطح بالایی را به کاربران ارائه می کنند

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۱۰:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ خرداد

کاربرانی که قصد دارند اپل واچ خود را از بازار تهیه کنند اکنون این امکان برایشان میسر شده است، البته هنوز هم باید برای خرید این ساعت هوشمند، آن را بصورت آنلاین رزرو کنید.
کاربرانی که در کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، هنگ کنگ و ژاپن زندگی می کنند، اکنون می توانند به این شیوه جدید نیز ساعت هوشمند خود را تهیه نمایند.
میزان موجودی نسخه های مختلف اپ واچ در فروشگاه ها، متفاوت است اما اگر سفارش خود را از طریق آنلاین رزرو کنید و ساعت مورد نظرتان نیز در یک فروشگاه موجود باشد، تقریباً بلافاصله می توانید آن را بدست آورید.

ادامه مطلب
پوشیدنی
الناز فرجی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۸ خرداد

لس آنجلس_ بهترین وسیله ی واقعیت مجازی چیست؟ برخی میگویند کنترل کننده های بازی بهترینند و آکیلیوس در حال کار کردن برروی آکیلیوس لمسی پیشروی خود است ولی گروه مانوس معتقد است که دستکش های بیسیم بهترینند. این شرکت نمونه ای اولیه از دستکش های واقعیت مجازی بیسیمش را در E3 لس آنجلس نشان داد که مانوس نامیده میشوند . mashable فرصتی برای امتحان کردنشان داشت که ببیند آیا آنها واقعا در زمینه ی واقعیت مجازی پیشرو و قدرتمند هستند یا نه . مدلی که من امتحان کردم شامل یک جفت دستکش سیاه با یک جای کوچک میشد که دارای سنسور های حرکتی برای پیگیری حرکات دست بود که در قسمت بالاییشان وصل شده بود. تک تک انگشت ها به وسیله ی سنسور های انعطاف

ادامه مطلب
پوشیدنی
مصطفی طبری۹:۲۴ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ خرداد

همانطور که احتمالاً می دانید، Apple Watch Edition طلایی با قیمت 10 تا 17 هزار دلاری خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. با این حال، این قیمت بالا باعث نشد تا یک کاربر یوتیوب، ساعت مچی هوشمند اپل را مورد شکنجه قرار ندهد!

ادامه مطلب