ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

رضا حسن‌بیگی به رسانه‌ها گفت: به صورت موقت ارتباط تعدادی از شهرها و روستاهای استان برقرار شد اما طوفان و شرایط نامناسب جوی مجدد این ارتباط را در برخی نقاط استان قطع کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

گزارش ایلنا، پیروز حناچی، شهردار تهران روز گذشته در توئیتی از همکاری مشترک مدیریت شهری پایتخت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر فعالیت سیستم هشدار مکان محور در شرایط بحران و بر اساس شدت حساسیت هر موقعیت و به دنبال آن، ارسال پیام و هشدار خاص برای کاربران مستقر در آن منطقه خبر داد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۱ فروردين

معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: ‏هر سه مسیر فیبر نوری کشوری استان ایلام بر اثر سیل و نیز رانش زمین، از بامداد امروز قطع شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

سید مجید صدری و اعضای هیئت‌مدیره در حاشیه مجمع امروز و در راستای پاسخگویی به دغدغه‌ها و موضوعات موردنظر بازنشستگان با برخی از آنان دیدار و گفتگو کردند.
سید مجید صدری و اعضای هیئت‌مدیره شرکت که برای تشکیل مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در مجتمع مخابراتی شهید یگانه حضور داشتند، با جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات ایران از جمله تعدادی از بازنشستگان مازندرانی دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته‌های آنان قرار گرفتند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

مکالمه و پیامک رایگان برای تمامی مشترکان ایرانسل در مناطق سیل‌زده تا پایان روز جمعه شانزدهم فروردین‌ماه تمدید شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با هدف تسهیل ارتباطات در استان گلستان، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه نیز تا پایان روز جمعه شانزدهم فروردین در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

به گزارش مهر به نقل از وزارت ارتباطات، علی صالح نساج با اشاره به برگزاری کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، گفت: به دلیل احتمال وقوع سیلاب و قطع احتمالی برق، مقرر شد تا نسبت به استقرار دیزل ژنراتورها در سایت‌های اصلی موبایل و سایت‌های مناطق حساس همچون بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن اقدام شود تا مشکلی از بابت تأمین انرژی این سایت‌ها و به تبع آن ایجاد اختلال ارتباطی پیش نیاید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۰ فروردين

به گزارش مهر، مرتضی براری در اینستاگرم نوشت: مهم‌ترین اقدام در تحقق برنامه‌ی ۱۰ ساله‌ی دوم فضایی که مبتنی بر توسعه‌ی زیرساخت‌های فضایی بومی است، ایجاد کنسرسیومی از سازندگان ماهواره و ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرتاب ماهواره خواهد بود.

ادامه مطلب