اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

مرورگر Opera پیش‌تر سرویس محبوب VPNئی را برای نسخه‌ی اندروید خود ارائه می‌داد که سال گذشته به کار خود پایان داد. اما حالا این شرکت خبر از راه‌اندازی مجدد VPN رایگانی در مرورگر خود داده است که نسخه‌ی آزمایشی آن هم‌اکنون از طریق Play Store قابل دریافت است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

شاید کمتر کسی فکر کند که باز کردن تصویر بتواند دردسر امنیتی ایجاد کند. اما اگر فرمت آن تصویر PNG باشد و نسخه‌ی اندروید شما از ۷ بالاتر، امکان دارد تحت حمله‌ای قرار بگیرید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر، مرتضی براری با انتشار تصاویری در صفحه اینستاگرم خود نوشت: تصاویر ماهواره‌ای هفته اول بهمن ماه نشان می‌دهد که دریاچه بختگان در استان فارس به صورت کامل خشک شده است.
وی ادامه داد: البته وضعیت مساحتی هر ۳ دریاچه طشت، بختگان و مهارلو در استان فارس نسبت به بهمن ماه سال گذشته تغییری نداشته است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر، سازمان فضایی ایران با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در جنوب شرق کشور بر مبنای داده‌های دریافتی از تصاویر ماهواره‌ای، اعلام کرد: همچنان در سال جاری با پدیده گرد و غبار در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور شامل سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان روبرو هستیم.
این سازمان تصویر ماهواره ای مربوط به وقوع گرد وغبار در این استانها را منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: اخیرا پیامکی از سوی کلاهبرداران به ۷۸ هزار نفر ارسال شده که با خبر جعلی قطع شدن یارانه، اطلاعات آن‌ها را به سرقت ببرند.
وی توضیح داد: وزارت ارتباطات و پلیس فتا سریعا متوجه این کلاهبرداری شدند و با بستن سرشماره و سایت کلاهبردار، اطلاع رسانی های لازم پیامکی را انجام دادند.
آذری جهرمی گفت: جزای قانونی در انتظار متخلفان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، صادق عباسی شاهکوه با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت زمانی پایدار خواهد بود و با اطمینان خاطر به کار خود ادامه خواهد داد که دیدگاه مشتری گرایی، ایجاد شبکه پر ظرفیت و با کیفیت در همه لایه‌های زیرساخت ارتباطی کشور رسوخ کند، ادامه داد: برای آنکه شرکت ارتباطات زیرساخت بهترین خدمات را ارائه دهد باید به خواسته‌ها و نیازهای مشتریان توجه کنیم و شبکه‌ای ایجاد کنیم که برای مشتریان ظرفیت بهتر و هم کیفیت بهتر ایجاد کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۱۸ بهمن

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، آرمان پیشینی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان هماهنگ کننده موضوعات فضایی گروه ۷۷ در کمیته استفاده های صلح آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (کوپوس)، به مدت یک سال انتخاب شده است.

ادامه مطلب