کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

Samsung اقدام به انتشار جزئیات خرید اخیرش که یک استارتاپ دستیار مجازی با نام Viv Labs می‌باشد، کرده است. زمانی که Samsung اقدام به خرید این استارتاپ با نرخ ۲۳۸.۹۳ میلیارد وُن در تاریخ ۷ اکتبر سال میلادی گذشته نمود، هر وُن معادل ۰.۰۰۰۹ دلار بوده است. به این معنی که رقم خرید به دلار در حدود ۲۱۵ میلیون می‌باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مریم طاهری۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

با تولید گوشی های پیکسل (Google Pixel) گوگل در زمینه هوش مصنوعی گام جدیدی برداشت. این کمپانی توانست با توسعه چند ویژگی منحصربه‌ فرد، کاری کند که پیش از این نتوانسته بود در نکسوس ها انجام دهد. یکی از این ویژگی‌ ها، سرویس گوگل اسیستنت (Google Assistant) دستیار صوتی جدید گوگل می باشد که قرار است به زودی بر روی همه دستگاه‌های اندرویدی نصب شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

همچنان که LinkedIn به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی در جهان کسب‌وکار به فعالیت خود ادامه می‌دهد، شاهد ظهور جایگزین‌هایی هستیم که در بازارهای ویژه‌ی ورتیکال (در این بازار هر شرکت نیازمندهای یک یا چند شرکت به خصوص را تأمین می‌کند)، در حال پیشی گرفتن از این رقیب قدیمی‌اند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

کمپانی آمریکایی Google در حال انجام مراحل آزمایش نسخه ی بتای پیام رسان Allo می باشد. این برنامه نه تنها یک اپلیکیشن برای موبایل خواهد بود، بلکه کاربران می توانند از آن به عنوان یک مرورگر نیز استفاده کنند. بر اساس گزارش ها، پیام رسان جدید علاوه بر ارسال پیام های شخصی می تواند به صورت چت گروهی و یا ارسال دعوتنامه برای دوستان به کار گرفته شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

کمپانی Lenovo امروز یکی از تبلت های جدید خود را با طراحی شیشه ای رونمایی کرد. پرده برداری از این محصول در طول نمایشگاه فناوری های روز تلفن همراه MWC 2017 در بارسلونا صورت گرفت. سری جدید تبلت این کمپانی Tab 4 Plus نام دارد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد آن شیشه ای بودن آن است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

کمپانی Sony در حاشیه ی برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC-2017، از گجت های جدید XA و XZ رونمایی کرد. این خبر در نشریه ی نمایشگاه بین المللی در تاریخ 28 فوریه بارسلونا به چاپ رسیده است. پرچمدار نسل جدید Xperia XZ Premium، دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی، با وضوح نمایش 4K و پشتیبانی از قابلیت HDR می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۲ اسفند

گجت هوشمند جدید Apple قرار است از درگاه USB-C به جای درگاه Lightning استفاده کند. البته این اخبار در یکی از نشریه های خبری اینترنتی در فُرام گفتگوی آنلاین منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. البته این حقیقت در مورد اپل نیز بسیار عجیب است که این کمپانی قصد دارد برای پرچمدار جدید خود درگاه اندرویدی شرکت رقیب را استفاده نماید.

ادامه مطلب