تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

Elon Musk اعلام داشته است که SpaceX به زودی دو انسان را به کره‌ی ماه ارسال خواهد کرد. این دو فرد نیز پیش‌تر انتخاب شده‌اند و طبق گفته‌ی SpaceX مبلغ قابل توجهی نیز پرداخت کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

آن گونه که انتظار می‌رفت از موبایل سامسونگ Galaxy S8 رونمایی نشد. این شرکت در فرصتی که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) فراهم کرد تمامی تمرکز خود را معطوف به تبلت‌ها و دیگر دستگاه‌هایش نمود. با این حال کمپانی سامسونگ شایعه ای که خبر از رونمایی و عرضه‌ی این محصول در تاریخ 29 مارس و در شهر نیویورک را می دهد، تأیید کرده است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

همان‌طور که در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) اعلام شد، Within سازنده‌ی محصولات اکوسیستم پیگیر سلامتی، از این تابستان مجدداً با برند Nokia راه‌اندازی خواهد شد. Within از سال گذشته بخشی از Nokia شده و نقش مهمی را در بخش سلامت آن ایفا می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

بر اساس آخرین اخبار از کنگره ی جهانی موبایل MWC 2017 در بارسلونا، کمپانی چینی Lenovo، از دو گوشی هوشمند خود پرده برداری کرده است. این دو محصول Moto G5 و G5 Plus نام دارند و در سری گوشی های مقرون به صرفه قرار گرفته اند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تولید کننده در این گوشی ها از آخرین قطعات ارائه شده به بازار استفاده نکرده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

کمپانی Apple طی بیانیه ای رسمی قوانین جدیدی را در مورد تعمیر گوشی های همراه این شرکت در مراکز غیر رسمی و غیر مجاز و مغازه های فروش موبایل وضع کرده است. در نتیجه از صاحبان گجت های این شرکت درخواست کرد تا محصولات معیوب را تنها به نمایندگی مجاز این کمپانی برای تعمیر تحویل دهند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

کاربران زیادی انتظار بازگشت افسانه ای Nokia 3310 را می کشند. در آستانه ی شروع هفتمین کنگره ی بین المللی موبایل MWC 2017، از نسخه ی جدید این گوشی افسانه ای رونمایی شد. طراحی این گوشی دارای زاویه های تند و قطر باریک است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۰ اسفند

اپلیکیشن Viber توسعه ی برنامه ی کاربردی خود را در سیستم عامل Windows 10 و نسخه ی موبایل این سیستم عامل، متوقف خواهد کرد. کاربرانی که این برنامه را برای گوشی خود دریافت کرده اند می توانند به کار با آن ادامه دهند اما باید به این نکته توجه داشته باشند دیگر امکان به روزرسانی برنامه را نخواهند داشت. این اطلاعات توسط بخش پشیبانی فنی این اپلیکیشن در پاسخ به وب سایت Windows Area ارائه شده است.

ادامه مطلب