موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

ZTE به تازگی از گوشی رونمایی کرده است از Android نسخه‌ی ۷ و پلتفرم واقعیت مجازی Google Daydream پشتیبانی به عمل می‌آورد. نام این گوشی که پرچم‌دار این شرکت نیز محسوب می‌شود، Axon 7 می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

لوگوی یک شرکت خودروسازی بایستی به‌گونه‌ای طراحی شود که معرف اتومبیل‌های ساخته شده در آن شرکت باشد. چنین تعریفی از لوگو منجر به این می‌گردد که طراحی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

دیگر با اطمینان می‌توان بیان داشت که اطلاعات اندکی در مورد گوشی پرچم‌دار LG ناشناخته مانده است. این شرکت گوشی G6 را در ۲۶ فوریه در کنفرانس سالانه‌ی جهانی موبایل بارسلون رونمایی کرده است. در تازه‌ترین اطلاعات منتشر شده، قرار است این گوشی در ۷ آوریل، یعنی یک ماه پس از ورود آن به بازار کره‌جنوبی، در ایالات متحده آمریکا عرضه گردد. قرار است این محصول در ۹ مارس در کره‌جنوبی عرضه گردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

Sharp، سازنده‌ی ژاپنی صفحه‌نمایش‌های کریستال مایع (LCD) نخستین سود خالص سه‌ ماهه‌ی خود را پس از گذشت بیش از دو سال اعلام نمود. بایستی خاطرنشان کرد که این شرکت هم‌اکنون تحت سرپرستی مالک جدید خود، کمپانی تایوانی Foxconn می‌باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

شرکت PlanetLabs که درزمینه‌ی ارسال ماهواره به فضا و نقشه‌برداری‌های فضایی فعالیت دارد، ماهواره‌ی Terra Bella و تمامی فعالیت‌های مرتبط به آن را از شرکت Google خریداری نموده است. شرایط این معامله هنوز فاش نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

Nokia در حال آماده سازی شرایط موجود برای رونمایی از محصول هوشمند جدید Nokia 8 است که قرار است در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا در 26 فوریه رونمایی رسمی گردد. طرفداران این تولید کننده از نوکیا به عنوان قابل اعتماد ترین گوشی تلفن همراه یاد می کنند و مشتاقانه برای این مراسم انتظار می کشند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

در اینترنت اطلاعاتی در مورد هزینه و تاریخ ورود گوشی های هوشمند Samsung Galaxy 8 به بازار جهانی به اشتراک گذاشته شده است. این محصول قرار است در آوریل 2017 رونمایی گردد، با این حال برخی از منابع آگاه قیمت این گوشی هوشمند را مبلغ 885 دلار عنوان می کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

مجله خبری PhoneArena در صفحه خبری خود اخباری را در مورد مشخصات دو گوشی هوشمند Huawei P10 و P10 Plus منتشر کرده است. این دو محصول قرار است در تاریخ 26 فوریه در نمایشگاه MWC 2017، بارسلونا اسپانیا رونمایی شود. اما با تمام این برنامه ریزی ها مشخصات زیادی در مورد این دو محصول لو رفته است.

ادامه مطلب