گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

یکی از شرکت های چینی، متخصص در تولید تلفن های همراه، تصمیم گرفته است تا اعمال اقدامات شدید در خصوص کاهش هزینه های تولید تعداد بالایی از کاربران خود یعنی حدود 90 درصد را اخراج کرده و مکانیسم رباتیک خودکار را در کارخانه اجرایی کند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

بر اساس گزارش منتشر شده در رسانه های اروپایی، کمپانی آمریکایی Intel به تازگی در سازمان علائم تجاری آمریکا نوت بوک هیبریدی خمیده ای را به ثبت رسانده است. محصول ثبت شده این کمپانی دارای صفحه نمایشی منحنی و همچنین صفحه کلید منحنی مجهز به حسگر می باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

کمپانی ژاپنی Cyber Gadget متخصص در زمینه ی کامپیوتر، نرم افزار جدیدی را توسعه داده است که می تواند بازی ها را برای PS4 تغییر دهد. کاربران قادر خواهند بود با این نرم افزار به بازی خود سرعت ببخشند و یا سطح بازی را آسان کنند و دستاورد های بیشتری از بازی را نصیب خود کنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

هزاران برنامه ای که در سیستم عامل iOS اجرا می شوند امکان هک شدن دارند. این خبر در روز سه شنبه 7 فوریه توسط یکی از متخصصین در زمینه ی امنیت شبکه ی سیستم های کامپیوتری مطرح گردیده است. این کارشناس با آنالیز چندین اپلیکیشن مخصوص این سیستم عامل در فروسگاه App Store گفت، هک برنامه های کاربردی این سیستم عامل کار بسیار ساده ایست.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ بهمن

امروز در Samsung Forum طیف وسیعی از تلویزیون جدید این کمپانی با تکنولوژی QLED و سیستم های صوتی به نمایش گذاشته شد. نماینده رسمی این کمپانی در مورد مزایای فناوری های جدید برای طرفداران محصولات سامسونگ توضیحاتی را ارائه داده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
مریم طاهری۲۲:۲ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

اگر مرورگر کروم خود را مدتی زیادی است که آپدیت نکرده اید، احتمالاً در تاریخ 8 فوریه با پیغامی در قسمت کاربری جیمیل روبرو خواهید شد که به شما اشاره می کند آنرا از نسخه 53 یا قدیمی تر به آخرین ورژن یعنی 55 بروز رسانی کنید.

ادامه مطلب