نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Amazon طی خبری عنوان کرد خدمات صوتی الکسا (AVS)، که به تولیدکنندگان و سازندگان دستگاه‌های الکترونیکی اجازه‌ی نصب این سرویس را بر روی محصولاتشان داده است، در بریتانیا و آلمان نیز در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

Bloomon سرویس تحویل گل واقع در هلند و به سرپرستی فورتینو کپیتال و با مشارکت Partech Ventures، INKEF Capital و شماری از سرمایه‌گذاران خصوصی، بودجه سری دوم خود را به 23 میلیون دلار افزایش داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

احتمالا Twitter به اهداف تعیین شده‌ی خود در سه ماهه‌ی چهارم سال میلادی گذشته نرسیده و تنها ۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل خود از حیث کاربران فعال ماهانه داشته باشد. اما این شبکه‌ی اجتماعی با ورود به حوزه‌ی استریم ویدئوی‌های مهم زنده، نقش مهمی را در بین کاربران ایفا می‌کند.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

در حالی که ساعت‌های هوشمند Android همچنان با مشکل فروش و جذب کاربر مواجه‌اند، برخی شرکت‌ها اقدام به معرفی نسل دوم و حتی سوم از ساعت‌های هوشمند خود کرده‌اند. حتی شرکت‌های تازه‌واردی نیز پا به عرصه‌ی تولید چنین محصولاتی گذاشته‌اند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

دیگر بر کسی پوشیده نیست که ربات‌ها در آینده‌ای نه چندان دور جایگزین نیروهای انسانی خواهند شد. صنعت و کارخانه‌ها نیز در همین مسیر گام برداشته و در حال تغییر شیوه‌ی کاری خود می‌باشند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ بهمن

Airbnb یکی از چندین شرکتی بوده است که به مخالفت با فرمان جدید رئیس جمهور آمریکا برآمده و در تازه‌ترین اقدام این شرکت طرح ایجاد منزل مسکونی برای ۱۰۰ هزار بی‌خانمان را ظرف ۵ سال آینده مطرح کرده است.

ادامه مطلب