کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Ford در نظر دارد مبلغ ۱ میلیارد دلار ظرف ۵ سال آینده بر روی استارتاپ Argo AI به منظور کمک به یک خودروساز دیترویتی، جهت تولید وسايل نقلیه‌ی خودران تا سال ۲۰۲۱، سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

شرکت‌های Alven Capital و Runa Capital بودجه‌ای 2 میلیون دلاری به استارتاپ فرانسوی Keymeteric جهت ساخت بهترین ابزار مانیتورینگ زیرساخت Node.js شما اختصاص داده‌اند. بنیان‌گذار و مدیرعامل این استارتاپ، Alexandre Strzelewicz برنامه‌ای برای مدیریت پردازش متن‌بازی را برای Node.js بانام PM2 خلق کرده است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Evident.io، ارائه‌دهنده‌ی سرویس‌های امنیتی برای خدمات وب‌سایت آمازون (AWS)، امروز خبر از بودجه‌ای 22 میلیون دلاری داد که در این دور تازه توسط شرکت GV که سابقه‌ی سرمایه‌گذاری در شرکت Google را نیز در کارنامه خود دارد، فراهم می‌شود.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

Nokia در حال خرید شرکت نرم‌افزاری مخابراتی Comptel، واقع در فنلاند، به ارزش 347 میلیون یورو می‌باشد. Comptel که در سال 1986 در هلسینکی فنلاند تأسیس شد، تهیه‌کننده‌ی نرم‌افزار برای سیستم‌های پشتیبانی (OSS) است. این سیستم‌ها درواقع توسط ارائه‌دهندگان خدمات مخابراتی و در جهت مدیریت و پیکربندی شبکه‌هایشان مورد استفاده قرار می‌گیرند. Nokia گفته است که تصمیم به ادغام تجارت Comptel با سیستم‌های پشتیبان خود را در سر دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

طی برنامه ریزی های کمپانی Google، قرار است فروشگاه Google Play از شر هزاران برنامه قدیمی و بدون طرفدار پاکسازی شود. توسعه دهندگان یک ماه زمان دارند که مشکل نرم افزار های ارائه شده در این فروشگاه را برطرف نمایند. بر اساس گزارش نماینده این کمپانی عملیات پاکسازی این فروشگاه از ابتدای بهار سال جاری برنامه ریزی شده است. مسئولین این کمپانی به توسعه دهندگان نرم افزار های به اشتراک گذاشته شده در این پلتفرم هشدار داده اند باگ ها و عدم رعایت ملزومات امنیتی در برنامه های ارائه شده توسط آنها باید برطرف گردد و در غیر این صورت دسترسی برای کاربران مسدود خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

بنچمارک AnTuTu لیست امتیاز گوشی های همراه محبوب درماه ژانویه را منتشر کرد. اولین محصول برگزیده در این ماه گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix می باشد. این محصول علاوه بر کسب بالاترین امتیاز، لقب محبوب ترین گوشی هوشمند را نیز به خود اختصاص داده است. این گجت تقریبا 94.4 درصد از آرا را در لیست بنچمارک AnTuTu کسب کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ بهمن

نسل جدید گوشی هوشمند پرطرفدار iPhone محصول کمپانی آمریکایی Apple مجهز به تکنولوژی شارژ بی سیم خواهد بود. به گزارشی از MacRumors با استناد به نظر تحلیلگر KGI Securities مینگ چی کو، اولین نمونه از این گوشی های هوشمند در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

اپلیکیشن Facebook Lite همچنان به سرعت رشد خود ادامه می‌دهد و Facebook نیز قصد دارد کشورهای تحت پوشش این اپلیکیشن را گسترش دهد. چرا که طبق گزارشی که این شرکت منتشر کرده، ۵۲ درصد درآمد این شرکت از سوی کاربران با پهنای باند پایین، رشد یافته است. حوزه‌ای که در آن Facebook Lite عالی عمل کرده است.

ادامه مطلب